Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:40:30 följande:
Nja...första gången på flera år som de åkt iväg någonstans så där....så jag vet att hon tycker att detta är väldigt typiskt. Men självklart är hon ju inte arg på mig eller så...men jag tycker ändå synd om henne Tänk dig köra hela vägen sthlm-karlskrona o sen karlskrona-bäckebo på en dag...fy f*n...hade inte jag pallatNu skriker hon att hon vill gå på toan, hörs sen!
KLart man tycker synd om henne, men det kan inte hjälpas.. Maia kan ju inte vänta lixom..
Hoppas det går bra på toan nu..
Men du.. Finns det ingen möjlighet att hon kan sova kvar med tjejerna, så åker hon hemåt imorrn?
Skulle ni köra helt mjölkfritt eller fritt från mjölkprotein? Det är lite skillnad..
Min styvsyster har två söner, ena är överkänslig mot laktos men kan då dricka laktosfri mjölk", den andra tål ingenting med mjölk i.. Man får läsa ALLT, inte minsta tecken, typ skummjölkspulver osv.. det åker direkt bort!
(Annars så är iaf Valios o Arlas laktosfria mjölkdryck mkt godare än typ Oatleys osv.. Men det ska vara den med skruvkork, inte de med extra långhållbarhet, Ebba har tom börjat dricka mer mjölk, för den är lite sötare..

Om ni skulle skippa laktosen bara..)
HUr mycket Laktos ger ni då? Ni kan inte höja den oxå?
Hoppas hoppas verkligen hon slipper stå ut med det här snart, och det blir allt bättre!