• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Fiffa5

Jag söker katvigs blå/blå randiga kortärmade suit - ngn som har sett den på rea? Stl 62 eller möjligen 68?
    Hur är de i storlek förresten?

• solouniko
    SmillaMilla skrev 2009-07-12 18:40:55 följande:
    Jag söker nu framförlalt molo vår suite med dalmatiner, blå kant. Stl 62. Någon som sett? Eller bodyn o byxor i dalmatiner. Stl 62.
    Vi har här iallafall på lokalbutiken, suiten med blå kant på 30%. Hittar du ingen annanstans så kan jah ju skicka! Body o byxa finns nog också..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-07-12 18:44:06 följande:
    Vi har här iallafall på lokalbutiken, suiten med blå kant på 30%. Hittar du ingen annanstans så kan jah ju skicka! Body o byxa finns nog också..
    Skall kolla runt lite. Tycker den är sååå fin. Skulle vara perfekt present till en liten Kasper. Men visst skall man ta stl 62 tille n nyfödd. Föräldrarna är långa. Men han var bara 51 lång nu när han föddes.
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2009-07-12 18:48:30 följande:
    Skall kolla runt lite. Tycker den är sååå fin. Skulle vara perfekt present till en liten Kasper. Men visst skall man ta stl 62 tille n nyfödd. Föräldrarna är långa. Men han var bara 51 lång nu när han föddes.
    Gör det, men säg till annars så kan jag skicka! Joo, fast M kunde ha sina suits i 56 läänge. Har just lagt ut dom på t och hon är ju 4 månader, men dock rätt liten. Så 62 blir nog bra, kan han ju ha dem längre också {#lang_emotions_smile}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2009-07-12 18:48:30 följande:
    Jag hade nog tagit 62 ja, funkar ju bra med uppvik och så kan den användas längre. tycker Molos suits och byxor knappt har ngr ben i 56...
  • annie dark

Min lillkille ahde en suti i 56 när han föddes, 49 lång. Tyckte den satt suveränt men benen kunde ha varit lite längre så jag skulle köra på en 62:a.

• Greksmurfen

hjälp ngn vart j´kan ja hitta dalmatinerlinne stl 104 (jamilla) min beställning som ja gjorde på rackarar maja gick ju inte igenom så den försvann och suiten i 92=(....  på eleraff står det att den finns men det gör den inte=(......

ngn??

mamma till Maximilian född 081028
  • Zvartaliljan

Godkväll. Upptäckte att lekterapirummet hade en dator med internetuppkoppling så nu fastnade jag här såklart medans Maia leker lite
    Vi ligger inlagda...inget resultat ännu trots både Klyx och oljelavemang. Imorgon bitti blir det vattenlavemang. Efter klyxen skrek sig Maia fördärvad...det var hemskt. Hon knep med benen så självklart kom inget ut mer än klyxen som rann med ytterst lite bajs. Sen sov hon helt utmattad i 3 timmar efter det och nu har hon precis fått olja...så jag väntar på effekten. Hoppas F kommer och avlöser mig inatt för jag är helt slut efter denna dagen. Vill hem o duscha o ta på mig rena kläder också...har allt möjligt på mina byxor nu som inte luktar så gott...

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14