• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-07-12 23:30:10 följande:
    Måste säga att jag längtar tills han förstår!Han blir ju SÅ ledsen när alla barnen går och plockar bär och han inte får följa med. Och får han följa med så äter han ju en massa såklart. Det är ju gott!JA ja, som tur är blir han inte jättedålig. Bara halvkass... Det man är van vid är alltid det lättaste.
    Ja, eller hur. Men mat MÅSTE man ju ha i sig. Djur är jute inte ett måste på det sättet. Tur att ingen jag umgås med dagligen har djur.
    Däremot där vi ska semestra en vecka har dom en katt, så jag tältar....
  • Raihana

Åååh, mina bebisar kom hem för 1 1/2 timme sen .
    Men dom sover ute på parkeringen i husbilen Men sprang ut och pussade på dom.
    Usch, vad jag saknat dom!!

• lillronya
    Raihana skrev 2009-07-12 23:36:21 följande:
    Ja, eller hur. Men mat MÅSTE man ju ha i sig. Djur är jute inte ett måste på det sättet. Tur att ingen jag umgås med dagligen har djur.Däremot där vi ska semestra en vecka har dom en katt, så jag tältar....
    JA det har du ju rätt i.

Förstår att du tältar.
    Raihana skrev 2009-07-12 23:39:19 följande:
    Åååh, mina bebisar kom hem för 1 1/2 timme sen .Men dom sover ute på parkeringen i husbilen Men sprang ut och pussade på dom.Usch, vad jag saknat dom!!
    Ååå vad skönt att ha de hemma igen!!
    Anjelin är hos farmor igen nu. Har varit där ganska mycket i sommar. I början var det ganska skönt, men nu vill jag ha henne HÄR!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-07-12 23:42:21 följande:
    JA det har du ju rätt i. Förstår att du tältar. Ååå vad skönt att ha de hemma igen!!Anjelin är hos farmor igen nu. Har varit där ganska mycket i sommar. I början var det ganska skönt, men nu vill jag ha henne HÄR!
    Ja, men jag misstänker att alla barn vill sova hos mig i tältet och inte i ett tråkigt hus
    Ja, jag sprang ut och väntade på parkeringen när dom ringde och sa att vi är snart hemma, men dom var 25 minuter bort.......
    Förstår att du vill ha henne hemma. Kommer hon hem snart då?
  • lillronya
    Raihana skrev 2009-07-12 23:46:13 följande:
    Ja, men jag misstänker att alla barn vill sova hos mig i tältet och inte i ett tråkigt hus Ja, jag sprang ut och väntade på parkeringen när dom ringde och sa att vi är snart hemma, men dom var 25 minuter bort....... Förstår att du vill ha henne hemma. Kommer hon hem snart då?
    Får nog ringa imorgon och beordra hem henne.
    Farmor tycker att det är trevligt med sällskap.
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-07-12 23:47:25 följande:
    Får nog ringa imorgon och beordra hem henne. Farmor tycker att det är trevligt med sällskap.
    JA, du får nog göra det. Ja, kul att dom trivs ihop i alla fall
  • lillronya
    Raihana skrev 2009-07-12 23:50:30 följande:
    JA, du får nog göra det. Ja, kul att dom trivs ihop i alla fall
    Ja det är roligt!
    Vi bor ju mitt i skogen. Hos farmor finns det kompisar o ch lekplats utanför lägenheten. Rena drömmen för en liten fröken bus.

Var tog alla andra vägen?
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-12 23:54:51 följande:
    Ja det är roligt! Vi bor ju mitt i skogen. Hos farmor finns det kompisar o ch lekplats utanför lägenheten. Rena drömmen för en liten fröken bus. Var tog alla andra vägen?
    Jag smyger i bakgrunden... var lite mkt allergisnack som jag är helt ovetande om Här finns inga allergier alls.
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-07-12 23:55:33 följande:
    Jag smyger i bakgrunden... var lite mkt allergisnack som jag är helt ovetande om Här finns inga allergier alls.
    Ah där var ju du.

Vi har också varit förskonade i många år från allergier. Men nu är vi plötsligt mitt i.

Vad hittar du på ikväll då? Shoppar nåt?
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-12 23:55:33 följande:
    Håller med, läste lite, men eftersom mina barn inte har allergier så känns det som om jag inte ska ge mig in i disskutionen.
    Hoppat ngt kul?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14