Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-18 22:50:19 följande:
    Felicia har denna fina till vinternoch Matilda har den älskade gamla regnbågen i jackaFelicias regnbågsoverall lär tyvärr vara för liten *snyft* Vill helst ha en sån till...Men jag är helt klart sugen på att se hallonffärgen IRL, den låter läcker!!!!
    jaa den lila har isabel i jacka *älskar*

allstå eg har barnen ytterkläder

vi har molo regnbågsoverall och orange overall och en lila hummel som jag tror kanske funkar i år med. sen har isabel lila molojacka och lillebror grön molojacka... KANSKE BEHÖVER isabel en vinteroverall
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:52:47 följande:
    PUSSEL luva
    åhååå ja den har jag ju beställt hoppas att den passar henne!!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:53:51 följande:
    Å du frågar varför JAG kollar på lipstick?  
    haha ja men ditt lilla barn verkade ju ha både overall o jacka {#lang_emotions_dreamer}. isabel BEHÖVER ju kanske en ny overall den orange är en 92a bara... dock gamla 92an så den är som en 98a men nä jag tror den är för liten... åhhhhh hon behöver en overall insåg jag nyss *lycka*
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:54:36 följande:
    finaste rånisen ever!!!  förutom röd med vita prickar då rå   *favvis*
    jaa den röda med vita prickar köpte jag till den lila jackan och till den orange overallen o lila jackan o lila hummeln köpte jag den lila med bruna prickar och orange kantband
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:57:23 följande:
    Vilken tur att hon BEHÖVER en overall    ha ha ha!!Jag BEHÖVER hitta en rånis röd med vita prickar i medium!! Sett nån?
    i isabels gaderob dock ej till salu ska kolla på bombom till dig när dom öppnar igen.. hon har en del gamla rånisar
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-07-18 22:58:04 följande:
    Fint Ja, den lila är läcker!! Tack  Kändes lite konstigt med en vinterbild nu mitt i sommaren bara Den turkos såg ufin ut!!!!
    jaa visst gjorde den! åhh hoppas gubben tycker som jag
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:58:29 följande:
    Å har du DEN fina i luva!!! Guuuuu va aviiiis jag blir!!   *underbara bruna prickar*
    jaaa så fin men den kan jag kanske fixa i m
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 23:06:48 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 23:03:52 följande: Men alltså det är JULI nu och ongen pratar fortfarande om sin "åvvelåål pina pärjer" han verkligen älskar sin regnbågsoverall
    åhåå men goa unge
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:59:54 följande:
    Å vill du göra det!! Söker flera i Medium!! *gulledig* När öppnar hon?
    ska jag göra hon öppnar om 2veckor.. semesterstängt mitt i allt likosm
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 23:00:42 följande:
    Ameeen ååååå, nu kan jag ju inte släppa den turkosa overallen jue.... vill ha den, gud va fin!! Men Skatten kommer byta familj om han inte får ha regnbågsoverall i vinter
    nämen stackars han då
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 23:03:02 följande:
    Fixa?
    jepp butiken där jag köpte min la undan alla rånarluvorna slutet på förra vintern för hon ville inte sälja ut dom till vrakpriser... så jag antar att hon tar fram dom i år. där fanns 2 st strl m... och jag rotade i hennes påse som hon skulle lägga undan så jag antar att de finns kvar
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-18 23:15:50 följande:
    Wow, vilken härlig samling.
    haha jaa jag älskar katvigar och villervallas på våren/hösten. sen älskar jag småfolk o molos rånarluvor. ssåååå synd att molo inte gör sånna mössor som villervalla tex. såå fint med den modellen i en massa fina print {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14