Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-20 21:45:21 följande:
    Är den lätt för ungarna? Jag vill helst att barn från tre år ska kunna klä på sin overall utan hjälp. Om det är fleece i fodret finns en risk att det blir för svårt för dem. Vad har Hummel i sin?
    hummel har ett glatt material. mycket enklare att ta på och smidigare att använda. dessutom inte så tokvarm som molo kan vara här i sydsverige
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 21:57:58 följande:
    Ja det är viktigt att tänka på. Den måste vara lagon tjock. Speciellt M här hemma har en tendens att bli jättevarm och svettig så det är också viktigt. Oavsett vad vi köper måste den testas dvs han ska få klä på den själv. Viktigt är att det inte blir en kamp att få på den över armar och dra upp i ryggen. Vi har haft Reima förra vintern. De är superbra men ack så tråkig design. Men annars är de perfekta ur påklädningssynpunkt, funktion och tjocklek. Men skulle som sagt vilja köra nåt annat i vinter.
    jag har haft molo och hummel. mest praktisk är helt klart hummel!
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-07-20 22:03:59 följande:
    Butte - Får jag komma in hos dig?
    men såklart
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-07-20 22:12:13 följande:
    Tack, gör ett nytt försök
    haha hämtade bara bilder.. fixar nu {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 22:16:10 följande:
    Åhhhh jag måste få lov att bli en vinteroverallsamlare *skänker en tacksamhetens tanke till Smultron* Allstå alla overallerna är ju tokfina. Molos, hummel. Visst kan man behöva flera??? Visst?Åhhh så söta barnen är, underbara!!
    jaa du får samla vinterkläder jag lovar du får

Tack
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-07-20 22:18:40 följande:
    ÅHH vad fina hummel overallerna var! Sluta nu lägga upp förvirringsbilder
    jaaa köp en sån! de är så praktiska till en sån liten plutt
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 22:57:09 följande:
    Nu har jag spanat. På de där vinterkläderna. Orange och lila är fint. Och småfolkshuvor till. Det blir jag glad av. Så vart hittar man småfolk måntro? För det är vällika bra att börja samla nu? jag menar med mitt nya samlarintresse av vinterklädeskaraktär får man ju ta tag i detta redan nu....
    hmm kolla på llm?
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 23:01:35 följande:
    Där fanns bara äpplen. Jag vet att jag sett dem i vår på ajabaja. Jag ska dit i morgon så jag hoppas de har nån kvar.
    ja just det! ajabaja har!
    Raihana skrev 2009-07-20 23:00:34 följande:
    Provar igen!Är detta print från samma kollektion som kaninerna?www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=9547...
    den är från hösten 07. så ja det är samma som kaninerna
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-07-20 23:09:01 följande:
    Kikar via. Hoppas allt är bra med er alla. Här går det upp å ned.Lova är sjuk. Vi har testat borrelia o inväntar svar. Hon har åkt in o ut på sjukhus och har ledvärk i armarna och börjat skela med ögonen.Eftersom jag inte följt tråden på ett tag vet jag inte vad som hänt och hur alla mår men jag hoppas alla mår bra och haft en skön sommar.Jag sparar shoppandet mot höstkanten Kram
    nämen åhh hoppas att det inte är något allvarligt och att hon mår bättre snart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14