Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-21 00:37:14 följande:
    Ja eller vinterbyxorna..... För det hade varit kul till en enfärgad jacka.
    ja dom har jag faktiskt inte provat än! köpte dom i våras på salgen, tänkta till denna vintern
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-21 00:36:30 följande:
    fast de jag har haft har aldrig gått sönder ,en overall ska ju tåla tuffa tag med mycket lek ,har någon du haft gått sönder ? vilket märke var det i så fall?.Tycker alla overaller ligger på runt 1000 kr .Jag ska köpa en hallon röd overall ,kommer det någon mer rosa okså ?har en regnbågs overall från förra året som jag tänkte *byta* på tradera till lipstick .när är det dax tro ni med overaller där ?Förrsten Butte jag fick fina klänningen i dag från danmark tog lite tid men så undebar
    åhh fick du äntligen den? visst är den uuundebar
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-21 00:39:53 följande:
    japp det måste man butte  minst en 
    haha minst en vad bra då måste jag köpa en till henne i år
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-21 00:42:03 följande:
    Då får vi se senare i höst då. Det kommer bli jättefint ihop tror jag.
    ja det tror jag med toppenfint

åhh jag fundeade ju på att sälja lillebrors gröna molo jacka.. men jag kom på att han ju har kartvigs gröna midiapple fodrade byxor HOPPAS att det funkar ihop!
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-21 00:41:55 följande:
    Han tycker det blir för varmt med lurv under västen. Han är riktigt varmblodig min kille. Vi har faktiskt en McQueen munkjacka som jag köpte just till dagis, men har föredrar Me&i svettisjackor till min glädje! Ok, då ska han få en väst. Han kan ha lurven lediga dagar. Han ju trots allt bara 3 dagis dagar/vecka! Näe, har aldrig haft en overall som gått sönder. Men eftersom jag var så nöjd med den jag hade förra året så ser jag ingen mening med att köpa en som kostar 3 ggr så mycket. Och OM den mot förmodan skulle gå sönder blir jag inte "ruinerad" av att köpa en ny. Men köp ni dyra overaller så slipper jag
    haha men det är ju en bra deal han får ha lurvar lediga dagar så mamman slipper se mcqueen
    Raihana skrev 2009-07-21 00:43:18 följande:
    Jäpp! Me&i passar henne perfekt nu i 98/104, men när hon sen växer ur den storleken och hamnar mitt emellan vet jag inte vad det blir.... Jeans är bara att glömma på henne.
    testa villervallas leggings och velourisar på henne! de är breda i midjan. även hms enfärgade är breda i midjan!
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-21 00:45:03 följande:
    alright. Då lägger jag ut dem på T
    vilka {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-21 00:45:21 följande:
    ja knallrosa med gula kantband låter super fint  hoppas hoppas nån sån dyker upp från hummel
    ja det låter glassigt och fint hoppas på härliga färger
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-21 00:50:01 följande:
    Velourisar funkar inte, hon gillar inte "pösiga" byxor som hon säger.Här går bara tights/leggings eller Me&i Canvas.Ska kolla VV tights. Molo geometri!!!!
    ahha! men jag tror villervalla funkar på henne!

åhh geometri
    isako skrev 2009-07-21 00:50:55 följande:
    De som du har i munkklänning. Vit botten med fyrkanter, trianglar.. FAN att jag alltid glömmer vad det hetet.. Har leggins o klänning
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-21 00:54:16 följande:
    haha jag vet fasiken inte längre Kan ta med dem så att du får titta..
    ohh lala ja gör det
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-21 00:57:48 följande:
    haha Skall jag göra. Vilken strlk? Hmm kommer knappt ihåg vad jag har för strlk haha man kan kolla det sen. Iiingen aning. Kollar imorogn på kvittot.
    ohh jag vill nog ha 116 {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-21 01:02:05 följande:
    Oki Håller dem till dig. Klänningen också?
    hmm jaaa kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14