Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-20 23:56:32 följande:
    Vet inte hur dom är i stl. Men har för mig att Bubblan har en till sin tjej som är runt 3 år. Så då gissar jag att dom är ganska stora  i stl. Ska prova en L i alla fall.
    de är tööööjbara
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 23:58:04 följande:
    Åhnä...... då har man ju inget att tråna över nästa år till lillebror. Synd juh
    jaa eller hur jag skulle vilja ha en crazy salmon eller lipstick overall till isabel juuu {#lang_emotions_tongue_out}. sen vill jag ha en blå eller orange jacka till lillebror. fast han har redan en ny molo jacka... men skitsamma, det kan väl vara bra med två

men jag avvaktar med overall till hummel kommit med sina. jag hoppas p toksnygga färger i år! typ en knallrosa med gula kantband eller nått {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-20 23:58:53 följande:
    Då vill jag nog ha en pussel hjälmis, passar ju till typ alla lurvar.
    haha jaa det gör den nog jättefin!
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-21 00:02:01 följande:
    Göötttt! Grill fredag eller lördag passar det damen o resten av gänget?Skall bli supernice o träffas!! hahaha stackars. Gör ni! Då måste ni komma förbi. "min" taliban kommer också ner på söndag o stannar tills på onsdag.
    hmm ja på fredag passar det denna damen
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-21 00:04:17 följande:
    Jag tycker det fanns flera jättefina färger till tjejer (om man nu ska va konventionell ) Det är lätt att köpa till dem i vinter. Jag ska också avvakta hummel och hela Reimas kollektion. Så det blir nåt jag blir nöjd med. Det är bara att hoppas att det finns Molo kvar sen i augusti. Jag har en regnbågsjacka hemma som sagt. Till S. Jag var lite tveksam till modellen i vintras så hon ska få prova den noga innan jag bestämmer om vi ska köpa nåt annat eller ej. Klart lillebror kan ha två jackor. Skulle det sen vara så att du bara använder den nya kan du ju sälja den äldre lite senare i vinter. Det är ju lätt gjort.
    jag tycker molos modell på jackan är toppen! men jag går gärna upp en strl för att annars kan jag tycka att den känns lite kort i livet
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-21 00:06:48 följande:
    Tjoohoo vad roligt!! Äter ni allt? Kidzen - korv ok? eller kanske kycklingfilé eller kött som vi?
    de äter korv eller som vi det kvittar är det "bara" vi fruntimmer eller ska gubbarna vara med?
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-07-21 00:07:55 följande:
    åhh, skall ni grilla
    mm hos isako
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-21 00:08:22 följande:
    Jo det var det som var problemet. När de hänger i klätterställningar och den glider upp. Inte najs. Så vi ska noga testa först.
    ja jag har ju strl 116 på isabel som inte är en meter ens..
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-21 00:09:20 följande:
    Är det bara jag som tycker 1200:- för en overall är sjukt mycket pengar?
    nä det är RIKTIGT mycket! men andrahandsvärdet är toppen!! du får mellan 500-800kr tillbaka på tradera för en beg... beroende på färg o skick
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-21 00:08:29 följande:
    Alright. Men får ni en lucka så vet ni vad ni skall göra
    har ni trevliga butiker där eller hur är det tänkt?? vem kommer nyfniken ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14