Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-06 09:18:15 följande:
    tack på illerhiller i malmö många som gillar dom skulle kanske köpt alla dom hade
    Aha...typiskt.
    Jaaaa, det skulle du verkligen gjort, helt sjukt underbart fina juuuuuu *avis i massa*
    LIAM
  • ängeln83

Butte

Jaaaa, o lova o tänk på mej då Liam är i akut behov av bralls upptäckte jag nyss, alla velorisar är för små förutom ett par gröna, sen har han bara massa NS bralls.

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-08-06 09:43:00 följande:
    smillamilla: isabel i strl 98 95cm... haha ok då dig o tjolla
    Gulle du {#lang_emotions_kiss}
    Har du tips på andra fina bralls, gärna velorisar o gärna rea
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-08-06 09:50:38 följande:
    katvigs turkosa som isabel har på klänningen ovan... finns på illerhiller.. och du gillade väl småfolk hoodtröjan med apor som småfolk kom med förra hösten? den finns oxå där
    Då kan du ju kolla efter dom också då
    Eller vet du nån shop som säljer dom?
    Jag köpte ju till 50% på bombom för ett tag sen men dom var ju felmärkta

Oooooh jaaaaaaaa, vad kostade hoodtröjan?
    LIAM
  • ängeln83
    nikki2006 skrev 2009-08-06 10:06:24 följande:
    Hej bubblan. Hur är det idag??? Fick svar från Micke och du hade rätt, vi får båda fiiiiiiiiina klänningen
    Vad är det för klänning ni pratar om? *nyfiken*
    LIAM
  • ängeln83

Butte

Guu va fin Bia var i älgtröjan, får nog köpa en sån till Liam, är det jr 92?

LIAM
  • ängeln83
    Milliz skrev 2009-08-06 10:09:14 följande:
    Vad skulle ni köpa till en 1-åring. Två overaller eller en overall och byxa+jacka? Jag funderar på om man kanske inte använder byxa och jacka så mycket till en som är så liten..
    Då hade jag köpt 2 overaller, vi hade ett set med jacka/byxa till Liam förra vintern men det användes aldrig, mycket bättre med overaller tycker jag.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-08-06 10:12:08 följande:
    ja gud den är underbar!! det är jr 98. lite stor men funkar. 92 hade med funkat
    Hum...undra om jag ska köpa 92 el 98 till Liam då?
    Vet du nån shop som har den? Hittar bara med andra ärmar.
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll girls.

Nu har vi varit iväg i Jkpg o handlat nya madrasser, täcken och en massa fina påslakan, åååh så skönt jag ska sova inatt

Alltså jag är helt imponerad av era overall provandes barn, det hade INTE gått med Liam en sån här varm dag, vi har 28 grader i huset just nu *pjuh*

LIAM
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-08-06 20:10:19 följande:
    Vi hade inga 28 grader, men det var tjut iaf... . Att fota fanns liksom inte på himlen...
    Det hade nog blivit tjut här också...mest för att Liam är van vid sommarkläder nu, han grinar ihop bara man ska ta på en långärmad tröja ...får se om han vänjer sej innan vinteroverallen ska på
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14