Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nån som har några tips på fina bebis kläder i storlek 50 eller mindre?
    Jag hittar tamej sjutton ingenting, kikade i stan idag och allt är bara beige och vitt.

LIAM
  • ängeln83

Morning

Har suttit och kikat på lurvar hela morgonen, så fina dom är.
    O jag hade beställt rätt ifrån Matador, den skulle skickas idag så den kommer nog på måndag

LIAM
  • ängeln83
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-07 06:18:07 följande:
    God morgon i tråden! En fråga: Om ni namnar era kläder - hur namnar ni dem isf? Med märkpenna eller "namnlapp" ?? Inför dagisstarten skulle jag vilja ha någon typ av namnlapp som INTE behöver sys fast och som går att få bort när plagget inte används längre och man vill sälja det... Finns det?? Någon som vet??
    Godmorgon

Jag beställde namnlappar ifrån www.namnband.se, sen köpte jag Taggits, super smidigt som man bara fäster typ i tvättrådslappen med en plastgrej.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-08-07 08:16:20 följande:
    Gahhhh vad fina de är, men fasiken vad sur jag är på att baby inte kommer utan luva. Det förstör ju allt. Vill ha massor av dem i olika färger men ska stå emot, jag måste vara stark
    Jätte fina
    Liam behöver verkligen ingen då han redan har 3 st men jag kunde bara inte låta bli...o nu är jag dessutom sugen på flera färger.

Men har inte baby alltid haft luva?
    Ha ha...varför måste du vara stark? Det är väl bara att köpa?
    LIAM
  • ängeln83
    Jes sica skrev 2009-08-07 08:21:00 följande:
    Åh har nua lurvisar kommit Linnea och Kevin har två var men minst tre behöver man väl eller hur ?
    Jaaaaaaa, alltså 3 är ju minimum, Liam har 3 just nu, 1 till på väg och jag misstänker att det även kommer bli en 5:e
    LIAM
  • ängeln83
    Jes sica skrev 2009-08-07 08:24:02 följande:
    Du har ju helt rätt såklart Dom har ju två wsar var oxå o skaljackor o linns har en molojacka med men en var lurv till kan ju liksom inte skada
    Såklart jag har
    Äh, men andra jackor räknas ju inte, isf kommer Liam ha...9 jackor till hösten
    Lurvarna är ju alldeles speciella.
    LIAM
  • ängeln83
    jacao skrev 2009-08-07 08:21:51 följande:
    Godmorgon! Här kikas det också på lurvar, så fiina Men jag vill ha den grå med gula kantband, och den verkar inte många ha tagit in Tycker den bruna med röda kantband är riktigt fin också!
    Morning.

Den bruna är verkligen urläcker, funderar på om jag ska köpa den i overall till pyret, eller om jag ska vänta tills jag vet vad det är för nåt och köpa en mer "pojkig" eller "flickig", vill nog ha den lila ifall det är en tös.
    LIAM
  • ängeln83
    Jes sica skrev 2009-08-07 08:26:53 följande:
    Fasiken va bra att man har er Tänk bara om gubben tänkte på samma sätt
    Oooooh, vilken dröm, fast min gubbe bryr sej inte längre, han vet att det inte är nån ide
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-08-07 08:29:41 följande:
    Nä i våras kom de utan luva både till baby och jr men inte nu P kanske måste få en med vantfickor, då den jag har här hemma är för stor och han gillade den blå. Men M kanske måste ha en sån med vantfickor även fast det är luva, eller så måste hon ha en lurvig en . Fast sen så såg jag ju att Ddiriksson skulle komma med lurviga fleece utan luva så man kanske skulle ta en sån i stället. Sen är det ju alltid Småfolkslurven oxå.
    Ja just ja, va dum jag är, det har du ju rätt i
    Jag tycker dom är alldeles för lurviga och mysiga för att motstå
    LIAM
  • ängeln83
    jacao skrev 2009-08-07 08:36:00 följande:
    Klart du ska ha en lila, passar på små pyren, både pojkpyren och flickpyren  
    Mjooo, fast är det en pojk vill jag nog ha den blå eller gröna
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14