• Morty
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-21 21:23:42 följande:
    godkväll  såg bilder på hummel i dag när vi pratade härom kvällen om färger gissade du då eller visste di hummel kommer i ljusblå och starkt grön,den som var rosa är jag osäker på om den var riktigt rosa eller röd med gula eller grön gula detaljer
    Åh vad spännande det ska bli att se dem. Vilka shoppar är det som har Hummel då? *helt nytt för denna mamman då vi inte äger några hummelplagg.........ännu *
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-21 21:33:28 följande:
    Okej! Får helt enkelt ge mej iväg och titta i butiken då.
    Pekar uppåt, jag har länkat till de 2 olika jackorna.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-21 21:33:57 följande:
    Det får du allt råda bot på snart!
    Ja, har försått att det är ett av dina favvomärken.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-21 21:35:01 följande:
    Ja jag såg. Har ett de i butikerna på nätet, men det är så svårt att se hur de verkligen ser ut.
    Ja, de brukar se annorlunda ut i verkligenheten, tänkte bara försöka hjälpa till att reda ut färgerna lite.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-21 21:36:48 följande:
    Ja, de brukar se annorlunda ut i verkligenheten, tänkte bara försöka hjälpa till att reda ut färgerna lite.
    stava kan jag inte iaf...verkligheten och inget annat.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-21 21:47:52 följande:
    BR ska börja ta in hummel annars finns de lite överallt har ingen riktig koll på dem
    OK, tack! Får surfa runt som vanligt och kika i alla som jag brukar göra.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-21 21:50:43 följande:
    LLM och minpluddevutt har iaf hummel.
    Tack! *skriver ner på listan*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    solouniko skrev 2009-07-22 11:08:33 följande:
    Ja precis, det är litegrann så jag tänker. Sommaren är ju nästan över när vagnen kommer ändå.. Så kan jag köpa till rosa sen till nästa vår/sommar istället.
    Neeej, till hösten och vinter vill man man pigga upp tillvaron med lite färg!! Eller nja då också.  Rååååååååååååsa röstar jag på.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-22 11:58:20 följande:
    "smakar det så kostar det" men så är det väl, ibland får man lägga till de där extra slantarna för att bli nöjd. Haha...måste alla kolla in de där bilderna nu? Visst är skorna? Man ser inte så mycket där men kolla i min blogg så ser du dem bättre. Supersöta och dessutom fick jag dem billigare då det var sista paret. Såå nöjd!
    Då måste jag ju kika i bloggen nu ju!
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14