• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-07-22 12:12:50 följande:
    Är det någon som hört ngt mer om MOLO-beställningarna på Mysgrodan? Jag har inte hört ett ljud
    Nope inte jag iheller!

Fina tofflorna! Jag beställde ett par - men så visade det sig att de inte uppdaterat hemsidan så det bidde inga... Nu har jag precis gjort ett försök på en annan webshop så får jag se om de har ett par i min storlek. *hoppas*
    Plutten & Pluttan
  • Morty

maugu: Söta dalmatin barn! Så härlig färg på de där muddisarna.

eftersom jag har ett sånt fruktansvärt dåligt minne så spammar jag tråden med maaasa inlägg. Sorry {#lang_emotions_embarassed}

Nu e det dax för lunch!

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-22 12:20:56 följande:
    ÄR det dem svarta i lack? De är så fina.
    Ja, det är det. Kom fram till att jag skulle unna mig ett par fina 'tollor'!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-22 12:46:19 följande:
    Ja, ibland måste man ju få lyxa till det.
    Precis! Samt att det visade sig nu efter allt mitt letande att en shop hade sänkt dem nu och jag hann få ett par! *lycklig* ibland får man ha liiiite flyt. Har dragit på det ett par dagar då jag inte fick tag på första ställe och tänkte att njae då är det väl inte meningen jag ska ha sådana. Men hade jag inte väntat så hade de kostat lite mer. Nu hoppas jag att jag verkligen får dem hem i min brevlåda.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 13:01:51 följande:
    men till kidsen är det iiiinga problemas Visst prioriterar man knasigt?? Tjenixen på er!!
    ja men visst är det så....men jag har försökt nu att faktiskt intalat mig själv att jag minsann kan ödsla lite pengar på mig själv oxå. Har börjat träna och inte gått ner något direkt men formen på kroppen har ändrats och vissa plagg tycker jag minsann t o m sitter snyggt nu  och då vill jag unna mig det att få känn mig snygg! Knäpp jag är va!!??!!
    Buttelina skrev 2009-07-22 12:51:47 följande:
    jag funderar på att lyxa till det lite till mig för en gångs skull . jag har sett en björn borg väska, en liiila som jag vill ha. den kostade 400kr och det är mycket för mig. haha jag unnar aldrig mig själv något så "dyrt"
    Köööp! Det är du väl väl unnad!! {#lang_emotions_kiss}
    Buttelina skrev 2009-07-22 12:57:18 följande:
    hon har blivit lovad ob idag från ott så vi får besked senast imorgon
    Åh vad spännande! Det ser vi fram emot.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-07-22 13:29:10 följande:
    Det hoppas jag också!!:) Helt knäppt men slut i en strl på llm, sista i min strl på ajabaja .. måste vara fler som handlar i juli...
    OJ! Men ja, många handlar nog tidigt för att med erfarenhet så tar mycket slut och fort!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Butte: Har du varit nere på LLM och kikat på vinterkläderna?

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-07-22 13:33:19 följande:
    Mmm det har hon - det var därför jag bestämde mig för blå färg:)
    aha, jag hade för mig att det bara var ajabaja hon besökt. som sagt, mitt minne är inte det bästa.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-22 13:33:22 följande:
    söta du jaa jag ska nog unna mig en väska
    Men jag tror (och vet) att busfröna dina har fina lila kläder i sina samlingar och då matchar ju du dem med en urläcker väska! {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_sunny}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-22 13:35:02 följande:
    nä inte på llm. jag var på ajabaja igår ochde hade alla utom hallon och fire jag var på ajabaja åhh som jag vill ha en blå jacka till bia bus!!!
    ja, det är just Fire jag är nyfis på hur den är live. Hur ska jag hinna dit innan alla tar slut??? Aja, det är ju mitt problem.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14