Duntoffla skrev 2009-07-22 12:46:19 följande:
Ja, ibland måste man ju få lyxa till det.
Precis! Samt att det visade sig nu efter allt mitt letande att en shop hade sänkt dem nu och jag hann få ett par! *lycklig* ibland får man ha liiiite flyt.

Har dragit på det ett par dagar då jag inte fick tag på första ställe och tänkte att njae då är det väl inte meningen jag ska ha sådana. Men hade jag inte väntat så hade de kostat lite mer. Nu hoppas jag att jag verkligen får dem hem i min brevlåda.

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 13:01:51 följande:
men till kidsen är det iiiinga problemas Visst prioriterar man knasigt?? Tjenixen på er!!
ja men visst är det så....men jag har försökt nu att faktiskt intalat mig själv att jag minsann kan ödsla lite pengar på mig själv oxå. Har börjat träna och inte gått ner något direkt men formen på kroppen har ändrats och vissa plagg tycker jag minsann t o m sitter snyggt nu och då vill jag unna mig det att få känn mig snygg!

Knäpp jag är va!!??!!
Buttelina skrev 2009-07-22 12:51:47 följande:
jag funderar på att lyxa till det lite till mig för en gångs skull . jag har sett en björn borg väska, en liiila som jag vill ha. den kostade 400kr och det är mycket för mig. haha jag unnar aldrig mig själv något så "dyrt"
Köööp! Det är du väl väl unnad!!

Buttelina skrev 2009-07-22 12:57:18 följande:
hon har blivit lovad ob idag från ott så vi får besked senast imorgon
Åh vad spännande! Det ser vi fram emot.