• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SÅ fina barn i bildis!! {#lang_emotions_heart} Ta åt er allihop!!!

Plutten & Pluttan
  • Morty
    H I L L A skrev 2009-07-23 14:19:03 följande:
    Heeej !!!!Ja, här är allt bara fint Men va fasen tog sommaren vägen ???
    Ja, det kan man undra!!??!! Här kommer och går solen iofs idag. Men om ca 1 vecka då blir det fint igen för då börjar jag min semester.
    lillronya skrev 2009-07-23 14:20:02 följande:
    Jo det är det! Barnvakten kommer kl 15.30
    Ha det så jätte mysigt!! {#lang_emotions_heart}  Kommer kännas konstigt utan alla barnen och ingen att 'springa efter'.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-23 14:24:18 följande:
    ASG Ja herregud vad gammal jag är!! JA jösses det är inte klokt. Eller är det du som är en liten barnrumpa.
    Då är du och jag ungefär lika gamla.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    H I L L A skrev 2009-07-23 14:28:10 följande:
    Låter som en helmysig kväll !!!  Ha det så trevligt ! Härligt med semester ! Här har vi inte solat & badat på 1 vecka så vi funderar allvarligt på en utlandsresa.
    Härligt med utlandssemester. Hoppas ni hittar något trevligt ställe att åka till.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 14:32:35 följande:
    Ja det var väl någon annan som klagade då Jo just nu är det rätt ok. Maia mår bättre efter förra veckans pärs och jag fick behålla lite lunch (en halv potatis...)Jobbigt o vara utan internet, jag är alldeles för beroende för att palla det, även om jag t.o.m ligger inlagd så har jag ju laptopen och dongeln med mig Knäppgök
    Är du på sjukhuset fortfarande. Din stackare att må så dåligt!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    H I L L A skrev 2009-07-23 14:35:10 följande:
    Ja vi får se hur det blir....När kommer nästa omgång med Molonyheter ?
    Det sägs att lurvisarna kommer nästa vecka. Sen kan det väl inte dröja länge till nästa släpp.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 14:40:12 följande:
    Maia sket inte på 11 dagar...tog 7 lavemang innan det till slut kom. Nu är det mjölkprotein- och sojafritt som gäller och 2 påsar Movicol/dag. De senaste 3 dagarna har hon bajsat lite varje dag Jag fick kraftigt illamående och magsmärtor i förra veckan som vägrade ge med sig så jag fick åka in. De misstänkte först blindtarmen men mitt CRP-värde höll sig på samma nivå 3 dagar i rad så de avfärdade blindtarmen då. Värdet är typ som vid en kraftig förkylning bara så någonstan har jag någon inflammation/infektion men de hitatde inget. Kollade både Gallsten, Njursten och levern men hittade inget. De slog iaf fast att jag har Hyperemesis så magvärken kanske i sin tur kommer av allt kräkande...fick ligga med dropp i två dygn sen fick jag åka hem. Har rätt ont i magen just nu men så har jag ju kräkts 3 gånger idag med. Så jag är inte så orolig längre, har fått se bebisen 3 gånger de senaste dagarna och h*n mår fint
    Usch fyyyy!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    H I L L A skrev 2009-07-23 14:41:01 följande:
    Det låter bra det Fast några lurvar ska vi INTE ha i höst  Barnen har redan 4 var  Det räcker nog i höst/vinter och även nästa vår VAd kommer mer för print då ? Babusscha (stavningen?) och pussel vet jag, men mer ? *nyfiken*
    Är du HELT säker? Eller kanske byta ut någon av dem till någon ny höst färg.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 14:41:49 följande:
    Nä finns inte så mycket de kan göra mer än att jag ska ligga där o få dropp...o vätska får jag ändå i mig faktiskt så jag behöver nog inte mer dropp just nu iaf. De sa iaf att jag skulle åka in så fort jag kände att det behövdes. Så jag vet ju att jag får hjälp om jag känner att det behövs.
    OK, skönt att veta att man är välkommen ifall det skulle behövas.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Smultronhjärta skrev 2009-07-23 15:01:53 följande:
    Jo det gör det kanske..funkar det med en gravid kossa,en liten apa och pappa björn så kan det nog gå med några schimpanser också
    Vilken härlig samling!!!
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14