• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-22 13:38:09 följande:
    haha sant! jag måste ju matcha mina varns fina outfits
    Man hittar alltid en ursäkt att få shoppa.{#lang_emotions_embarassed} {#lang_emotions_cool}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    LA Woman skrev 2009-07-22 13:43:55 följande:
    Så sant! Ska nog också sälja av lite och shoppa lite nytt till mig själv minsann!!!Köp väskan Butte!!!!!
    Rena epedimin här i tråden!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Jag la ut 4 av mina egna plagg som bara hänger i garderoben på tradera igår. Tog köp nu på dem och inga hutlösa priser tyckte jag. Såg nu att klockan 11 idag hade jag sålt 3 av dem. Så nu är skorna 'betalada' typ.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Therese1981 skrev 2009-07-22 13:49:00 följande:
    Härligt =) känns som att kläder går kanon bra på t nu
    Ja, det verkar inte gå åt skogen iaf.
    Jag var kanske för billig? Näe men jag vill bara bli av med kläderna så mitt samvete mår bättre. Inte tjäna massor med pengar. Även om det är skoj det med.....
    Har en hel del av barnens oxå som ska ut och mer av mitt eget. Tar det nog lite pö om pö nu. Hoppas nu bara att de betalar och inte strular.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    LA Woman skrev 2009-07-22 14:09:53 följande:
    Haha, ja Skulle kanske försöka sälja gravid och amningskläderna Det gör du banne mig rätt i
    Ja, man får rensa bland sina egna saker med och inte bara barnens. Man ska bara bli färdig till att lägga ut det på T. Det är min svaga punkt. Just nu har jag lagt det mesta på soffan där uppe så jag blir påmind om det hela tiden. Får se om det hjälper.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-22 14:14:18 följande:
    tycker du också gör rätt i att unna dig själv nu ska jag räkna ihop hur mycket min beställning och vinterkläderna kommer kosta sen ska jag spara till mig själv ska nog prova på tradera tror jag
    Åh vilken härlig shoppingtur det blir sen för dig.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-22 14:21:01 följande:
    jaaa men först ska jag samla ihop 6250kr det är vad jag beställt för + en jacka o en overall kommer kosta
    Opsidaisy.... 
    ....men du har väl en guldgruva där hemma???
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    LA Woman skrev 2009-07-22 14:24:03 följande:
    Vågar knappt räkna på min Ja, jag drar ju in i det sista på sånt Var lägger man ut gravid/amningskläder...tradera eller blocket????
    Jag vet fakiskt inte vilket som är bäst. Men kika på avslutade på tradera för att kanske få något hum om hur det ligger till där.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-22 14:28:04 följande:
    Ja, himla bra blev det!!   Goddag i tråden förresten!
    Hej!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    H I L L A skrev 2009-07-23 13:56:36 följande:
    Hej tjejer !!!
    Hej! {#lang_emotions_sunny} Allt väl med dig och familjen?
    lillronya skrev 2009-07-23 13:44:36 följande:
    Jag med! När gick du där?
    Åh var det inte idag som ni skulle iväg du och mannen?
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14