Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hehe fick min Bugaboo på 3 dagar efter beställning

men efter som jag inte bor i Luleå kan jag lika gärna shoppa på nätet *S* men jag och min mamma har planer på att öppna här i Boden en butik med danska barnkläder och svenska och några barnvagns märken och en webshop så man har kunder "hela" tiden

solouniko skrev 2009-08-07 22:06:41 följande:
    Joo, jag menar Asko. Jag beställer ofta där och hon har alltid tagit in det jag vill ha, tycker dessutom att det är jättebra att det finns en sån butik med lite annorlunda kläder och Bugaboo tex så jag väntar gärna lite längre för att få ha kvar butiken. Man måste ju supporta lite känner jag. På barnavdelningen är hon precis lika "dyr" som överallt annars. Så jag tycker det är toppen!
  • MammatillO

Märkt det

jojoa75 skrev 2009-08-07 22:15:23 följande:
    då ska du nog inte skriva så mkt om det här... FL gillar inte reklam o anmäler hellre än friar verkar det som..
  • MammatillO

fast min erfarenhet så är Molo också lätta för att bli tvättblekta

fast Molo är ju super fint , men reagerat att många som säljer Molo overaller på Tradera och den bara är använd 1 säsong så är reflexerna dåliga ,knapparna nötta

Men du kanske vet om Asko har några vinter overaller från 2008 kvar i regnbågen ?

solouniko skrev 2009-08-07 22:16:12 följande:
    Jo det är klart, men det finns inte så många såna butiker här uppe i norr så jag är jätteglad att hon finns iallafall. Och väntar gärna lite extra för att hon ska få vara kvar. Vad jag förstått så är det inte så jättelätt att få "Emmaljunga träsket" att köpa Bugaboo här uppe. Och barnkläder tycker ju alla är så dyyyrt här. Jag har då hellre 5 fina molo plagg än 10 tvättblekta och sladdriga HM tröjor
  • MammatillO

Sett några som säljer Molo overaller i regnbågen och där är det oftast någon som är nött och barn som använder 80-86 brukar ju inte nöta kläder så efter 1 säsong.:-s

THEA och Grodan skrev 2009-08-07 22:22:00 följande:

Fast det är skumt, min användes en vinter och den har inte blivit nött på reflexerna, den är i nyskick.
  • MammatillO

Jackan blir nog för lite "täckande" vill nog ha overallen så han kan både ha den turkosa lurv overallen och den Lila att "växla med" då han börjar dagis..

• MammatillO

Om du ska in till Asko , kan du "ropa" om du ser en Lila lurv fleece overallen i 92 där?

solouniko skrev 2009-08-07 22:54:51 följande:
    Jo, måste ha en hallonröd till overallen. Blir fiiiint! Vill ha måndag NUUU!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14