Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nu är jag i valet och kvalet !

sälja Louielouis fleecen och köpa den Lila lurv overallen ?

undrar om han kan ha strl 92 nästa höst också , han är 1 år och 7 månader och kan fortfarande ha louielouisen i strl 80 nu med lite att växa i .

• MammatillO

Åh längtar tills jag gått klart skolan så man får jobba och tjäna pengar och handla mycket kläder

måste sälja lite molo kläder först men ingen verkar nappa *suckar*

och tradera fattar jag mig inte på ..

MejaKiZnic skrev 2009-08-07 23:41:42 följande:
    Jag tröttnar fort på saker så jag skulle köpt en ny Har nog bara mina plagg i en månad sen tröttnar jag, USCH min sambo blir galen. Han känner aldrig igen kläderna haha
  • MammatillO

enda jag sidorna jag fattar är dom klassiska * nämner inga namn * att sälja på

MejaKiZnic skrev 2009-08-07 23:48:57 följande:
    THEA och Grodan skrev 2009-08-07 23:44:51 följande:
    Jag letar som en galning efter Molokläder men inget av intresse, blev nyss av med en jacka *snyft* Studerar sista året nu, sen jäklar blir det shopping.Överallt är det fullt, garderoben med kläderHallen med vagnar mm....ja var ska detta ta slut
  • MammatillO

ingen som vet vart den Lila lurvfleece overallen i strlk 92 helst svensk webshop finns.

Blir knäpp snart.

• MammatillO

Ni som har Molo zapp skorna har dom blivit nötta fort ?

tänkte ha dom då han börjar Fsk nu i augusti. men dom var ju billiga iofs 199:- på rea

• MammatillO

Är årets lurvar normal i storlekarna? köpte 86 i lurvjackan men tyckte den var kort så den fick flytta.

• MammatillO

japp, dom är små i storlekarna fick typ ta 24 till min grabb som har 22 i skor igentligen.

Buttelina skrev 2009-08-08 15:29:55 följande:
    vilka? dom med print?? mina är fina men det beror ju på hur barnet sliter..dagispersonalen lär ju tycka dom är krångliga dock
  • MammatillO

Velar fram och tillbaka om jag ska köpa eller inte ..

Incommunicado skrev 2009-08-08 16:01:02 följande:
    iaf förra årets!
  • MammatillO

antar att den är årets. han är 1 år och 7 månader men vet inte om jag ska ta 86 eller 92

har en lassie overall som är oanvänd i strlk 80 den är stor , sen har han även en fleece loueliouis i 80 och den är också stor.

Han ska ha då det är super slaskigt en jacka från lindex och byxor från "lassie" men vi bor ju norrut så här är det mest kallt under vintern

Incommunicado skrev 2009-08-08 16:27:57 följande:
    förra årets el ny? Storlekålder? Praktiskt för de små, vet ej hur praktiska de är när de geggar mkt ute o det regnar, har en i stlk 86 men den känns inte slitvänlig så den används inte.Har precis beställt vårgammalt Molo, insåg att Adrian-i-magen inte har fått dalmatiner, cuba cars och de röda bubblorna i de minsta storlekarna, det är ju ett måste! Betalade nyss en räkning till BoR för en massa molo höstnytt jag beställt, ska lägga in bilder när det kommer. dax att mysa med maken!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14