Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-08-22 13:37:27 följande:
    Ha ha, jadu, på Gekås kan man verkligen se det mesta, otroligt underhållande att vara där faktiskt Men herregud så en del bär sej åt, nu när vi var där sist och just då i babyhörnan så såg vi en verkligen överfull kundvagn och längst ner under all bråte så skymtade vi ett babyskydd med en liten spädis i som skrek hysteriskt, några meter bort stod en super stressad mamma och letade påslakan, dock verkade det inte som hon hörde sitt barn för det tog en bra stund innan hon gick dit, heeeeeeeeelt sjukt!
    usch då... en del är konstiga... när jag avr där sist höll min man på att tuppa av, han slap delta i själva shopingen, men kalladees in för att byta kundvagn med min då den var överfull efter halva butiken (mest leksaker, lampor o annat) och folk påpekade det för honom på väg till bilen, många ggr. Dåär vagnen full!
    {#lang_emotions_dreamer}

smultron - jag vaggar inte heller faktiskt, men är enorm, folk undrar om det är genomtänkt av mig att jobba de tror jag ska föda snart... de frågar om det är tvillingar med, fniss!

ängeln83 skrev 2009-08-22 13:37:53 följande:
    Åååååh va glad jag blir *hoppar o studsar* Japp, det låter som dom.
    Nästan så man ska ut på Lindex o H&M o spana jeans idag.... NSDjeans komer nästa vecka, 3 par i stlk 92. Men man vill ha meeeer...

varför hamnar mina gubbar med miner på fel plats? Hände igår också, de vill inte in mellan raderna om jag inte gör dem "för hand" utan tar färdiga. Förslag på why?
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    http://www.familjeliv.se/hem/incommunicado/galleri.php?cur_album=shopping%20-%20märkeskläder%20(Adrian)

här är länk till mitt nya shopinggalleri för Adrian, alltså killen i magen. Han har före sin födsel mer kläder än D hade ägt sammanlagt när han var 8-9 månader. Men det beror ju på finfin shoping av Smultron på salg och att man nu känner till märkena FÖRE födseln.

Vad ska Fiabiff heta Smultron? Bestämde ni er?

Ängeln, är ni överens om namn?
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-22 13:50:27 följande:
    Ah, spana in jeansen på Kappahl också, dom är mina favvisar, speciellt dom här:Jag hoppas också på NS jeans nästa vecka, har beställt 2 par.
    snygga men D kan inte riktigt ha muddlösa byxor än, han är liten så de i stlk 86 är gigantiska. Jag får vänta lite till. Han är
    ca 81-83 cm, gissar att benen är något korta.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:09:12 följande:
    Nope...här är inget namn bestämt, jag har väl tid på mig ellerMen jag vill ha ett kort,klassiskt och inget namn som är en fluga just nu- det är såå svårt så risken finns att hon får heta Fiabiff
    ja du har ju gott om tid på dig.... du skulle väl föda ikväll sa vi väl? Fia kan hon väl heta då!
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-08-22 14:13:02 följande:
    och Kerstin!
    SmillaMilla skrev 2009-08-22 14:12:48 följande:
    Ja Ella är också fint. Jag gillar gamla namn. Så Siri. Fast min stora favoriter är Ingrid och Viola.
    sory, för mig är det tanter i 60-årsåldern som heter det. Min mammas generation *ryser*
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:24:01 följande:
    Just det...Herregud vilken väldressad kille Adrian kommer va Jag är såå glad att det finns de som jag kan hänvisa maken till när han påstår att jag shoppar mycket
    Nähä du, visst har Fiabiff lika mkt? 32 suitar bara på salg vet jag ju och massa mer!
  • Damien och Adrian
    Quiet thoughts skrev 2009-08-22 14:20:23 följande:
    Hej alla.Hur mår ni här då?
    Hej, kul å se dig här, hur mår ni ska vi väl fråga?
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:28:18 följande:
    Ja jag tänkte ju göra det..kanske kanske min kropp tänker likadant med tanke på att jag antingen har zero slempropp kvar eller så har mitt vatten gått Vete katten vad det är men jag tänker vackert vänta på värkarna
    åhh vad spännande! Fort välj et namn! Har du kolat namndatabaser på nätet/böcker?

Max och Ida klingar ganska fint ihop. Fia och Max. Anna är klassiskt och just nu inte så vanligt. Tips fins nog i en massa trådar - eller skapa en egen. Vad ska min bebis heta som kanske föds ikväll! Korta tjejnamn mottages!

Skapar inte du en sån tråd får vi göra en åt dig. Så kan ni välja och vraka när hon kommit ut.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:30:27 följande:
    Njae men jag har ju spridit ut det på många storlekar ju Även om det kanske hakade upp sig lite på stl 62
    jag har också spridit - har från 50-80 i galleriet och lagt undan en del av Ds i 86. Allt före 86 är sålt i princip, lika bra det även om jag nu ångrar vissa, för det är ju kul å köpa nytt!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:37:04 följande:
    Ja Anna har faktiskt nämnts här men var och varannan i min egen ålder heter ju det.. Och Fia heter min kusin så det går bort..Det känns lite småläbbigt faktiskt men jag tror att det är slemproppen som har släppt helt(ber om ursäkt till alla för att jag yttrar mina kroppsliga beteenden här ). Det där med vatten är jag helt lost på Förra gången tog de hinnorna på förlossningen liksom..Men jag borde nog fan packa den där väskan nu
    ibland går ju halva slemproppen och då tar det lång tid, dagar kanske innan något händer - men ring förlossningen och fråga dem, de kanske vill ha in dig för kontroll! PACKA!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14