• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Busbellan
    solouniko skrev 2009-10-02 11:21:22 följande:
    Just ja! Det gick jättebra, höfterna såg helt normala ut så hennes tid i skena verkar vara över Tjohoo! Nästa och sista återbesöket är när hon är 1 år. Men det är bara rutin och läkaren tvivlade starkt på att hon kommer ha problem då Tack för att du frågar!
    Vad härligt att höra!!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    Just ja! Det gick jättebra, höfterna såg helt normala ut så hennes tid i skena verkar vara över Tjohoo! Nästa och sista återbesöket är när hon är 1 år. Men det är bara rutin och läkaren tvivlade starkt på att hon kommer ha problem då Tack för att du frågar!
    Aha har hon haft luxation?

Skönt att tiden är förbi, verkar jobbigt det där med skena. Jag är född med luxation. Dock upptäcktes det inte förens jag var 6 månader. Så det blev mååånga månader på sjuhus med först att ligga i sträck sedan operation och tillsist gipsad många månader. Tur att de har större koll på detta nu än vad de hade för 28 år sedan.
  • Morty
    Åh vad skönt! Det får väl firas med något nytt klädesplagg??? {#lang_emotions_dreamer} 
    Pluttan & Plutten
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-10-02 11:24:40 följande:
    Vad härligt att höra!!
    Ja, jätteskönt! Tack
    SmillaMilla skrev 2009-10-02 11:27:59 följande:
    Aha har hon haft luxation?Skönt att tiden är förbi, verkar jobbigt det där med skena. Jag är född med luxation. Dock upptäcktes det inte förens jag var 6 månader. Så det blev mååånga månader på sjuhus med först att ligga i sträck sedan operation och tillsist gipsad många månader. Tur att de har större koll på detta nu än vad de hade för 28 år sedan.
    Jo on hade höftlux när hon föddes och fick ha skena i 6 veckor, usch vad jag grinade! Haha. Men, det gick ju bra och allt verkar ju vara bra nu iallafall. Min bror och min mamma har massa problem med hoppande höfter hit och dit, så det slipper hon väl i framtiden. Skönt att det går att fixa i tid! Det var ju under sken-tiden som jag fick upp ögonen för molo och alla praktiska bodysuits så det var ju alltid något
    Morty skrev 2009-10-02 11:29:47 följande:
    Åh vad skönt! Det får väl firas med något nytt klädesplagg???  
    Där sa du nått {#lang_emotions_dreamer} En lila lurv kanske...
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • ängeln83

Hallå flickor.

Äntligen fredag och helg, har precis jobbat mina 4 timmar och hämtat Liam på dagis.
    Nu ligger han i soffan och myser, ser ut som han ska somna närsom.

Vad händer här idag?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Morty
    zuperduperme skrev 2009-10-02 11:20:18 följande:
    ja jag tittade på den. men det är bäst att min otroligt åsiktsfulla gubbe får titta oxå
    ibland är det lika bra att de får säga sitt så slipper man få höra sen att man valde fel samt att de känner sig delaktiga.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    solouniko skrev 2009-10-02 11:35:10 följande:
    Ja, jätteskönt! Tack Jo on hade höftlux när hon föddes och fick ha skena i 6 veckor, usch vad jag grinade! Haha. Men, det gick ju bra och allt verkar ju vara bra nu iallafall. Min bror och min mamma har massa problem med hoppande höfter hit och dit, så det slipper hon väl i framtiden. Skönt att det går att fixa i tid! Det var ju under sken-tiden som jag fick upp ögonen för molo och alla praktiska bodysuits så det var ju alltid något Där sa du nått  En lila lurv kanske...
    Tja, varför inte lxom.....
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    ängeln83 skrev 2009-10-02 11:38:15 följande:
    Hallå flickor.Äntligen fredag och helg, har precis jobbat mina 4 timmar och hämtat Liam på dagis. Nu ligger han i soffan och myser, ser ut som han ska somna närsom. Vad händer här idag?
    Åh vad skönt att redan ha helg! Jag jobbar några timmar till sen ska jag och barnen åka till badhuset och plaska lite tänkte jag.
    Pluttan & Plutten
  • Busbellan

Nån som har tips på en fin lite tjockare mössa med färgerna gult och rosa/ceriset?

Mamma till Nora, August och Ella
  • ängeln83
    Morty skrev 2009-10-02 11:42:01 följande:
    Åh vad skönt att redan ha helg! Jag jobbar några timmar till sen ska jag och barnen åka till badhuset och plaska lite tänkte jag.
    Underbart skönt
    Skulle nog jämt kunna jobba halvtid, alldeles lagom.

Härligt med plask i badhuset, jag måste också snart gå dit, alldeles för länge sen nu, men det får vänta tills magen är borta
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14