• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-02 12:13:18 följande:
    Söööööööta Maia i BT 104 funkade ju kanon, bättre än vad 98 hade varit tror jag faktiskt Får nog hålla med om overallen, hon ser lite blek ut, den orange var myyyyyycket finare
    Nja nu är byxorna uppdragna helt i grenen, inte mycket o röra sig i då. Dessutom hade hon blöja på sig där.  Släpper jag dom lite i grenen så hänger de i benen {#lang_emotions_undecided} Men kanske får stoppa ner dom i stövlarna så funkar det...

Ja den rosa åker nog....synd för den var supermysig men så hemskt tråkig färg liksom när man har så mycket mer färgglatt så lär den ju inte bli använd.

Hur är det med magen idag??
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-10-02 12:18:12 följande:
    Vad fin Maia var i BT!! Och vad mycket snyggare jackan blev när man vek upp mudden, det tänkte jag inte ens på
    Tror det är meningen att man ska kunna göra så väl? Satt iaf som en smäck då
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:21:00 följande:
    Tror det är meningen att man ska kunna göra så väl? Satt iaf som en smäck då
    Ja, det är det säkert, bara jag som inte tänkte så långt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:18:01 följande:
    kolla bt
    ååååå vad fint hummel vinter setet var med pusselrånisen *MÅSTEHA*

så söt Maia i ullmössan och vantarna
    ängeln83 skrev 2009-10-02 12:18:15 följande:
    Jag gillar Didriksons, kanon kvalite och bra priser, har även ett från Lindex som också är bra.
    ska kolla didriksons då men har du fodrade eller inte.....jag vill nog helst ha utan foder......lindex har jag kollat men tycker dem är lite tråkiga men sen är man ju van vid idat:s som är skitsöta fast inget bra
    vet du nånstans man kan kolla på didriksons???
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:20:12 följande:
    Nja nu är byxorna uppdragna helt i grenen, inte mycket o röra sig i då. Dessutom hade hon blöja på sig där.  Släpper jag dom lite i grenen så hänger de i benen Men kanske får stoppa ner dom i stövlarna så funkar det... Ja den rosa åker nog....synd för den var supermysig men så hemskt tråkig färg liksom när man har så mycket mer färgglatt så lär den ju inte bli använd. Hur är det med magen idag??
    Aha, men på bilden såg dom iaf jätte bra ut
    Hon lär ju kunna ha dom länge iaf.

Tror inte heller den kommer bli använd, och känner man så från början så är det ju lika bra att sälja den vidare medans det är rätt säsong.

Uff...sådär, känns som magen ska trilla av närsom typ. Det är ok så länge jag sitter/ligger men så fort jag går så är det skit jobbigt. Så all promenad som är längre än 50 meter är bara att glömma just nu{#lang_emotions_undecided}
    O vi som skulle till Ullared nästa vecka, får väl se om gubben vill köra mej i rullstol
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-10-02 12:17:08 följande:
    vad har ni för regnställ till er barn???? ge mig massa tips på vilka som är bra.....
    didriksson eller lindex har bra.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-02 12:22:50 följande:
    Aha, men på bilden såg dom iaf jätte bra ut Hon lär ju kunna ha dom länge iaf. Tror inte heller den kommer bli använd, och känner man så från början så är det ju lika bra att sälja den vidare medans det är rätt säsong. Uff...sådär, känns som magen ska trilla av närsom typ. Det är ok så länge jag sitter/ligger men så fort jag går så är det skit jobbigt. Så all promenad som är längre än 50 meter är bara att glömma just nu O vi som skulle till Ullared nästa vecka, får väl se om gubben vill köra mej i rullstol
    Nja men det kanske blir som för smultron, Gekås sätter fart på förlossningen

Ja Maia kommer helt klart kunna ha byxorna även nästa år. jackan också om inte hennes armar växer så mycket, för där var den precis {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-10-02 12:22:46 följande:
    Det är ju visserligen denna rånisen jag har på väg hem, men visst borde den funka till den jacka också? fast den med gul kant hade ju varit ännu bättre www.luckylittleme.se/product.asp?product=2508...
    nja kantbanden på den är ju liksom sådär laxrosaorange {#lang_emotions_undecided} inte cerise alls...så jag tycker nog du ska köpa den rosa med gula kantband också Jag köpte Maias på lillamirakel.
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-10-02 12:22:37 följande:
    ska kolla didriksons då men har du fodrade eller inte.....jag vill nog helst ha utan foder......lindex har jag kollat men tycker dem är lite tråkiga men sen är man ju van vid idat:s som är skitsöta fast inget bra vet du nånstans man kan kolla på didriksons???
    Jag har bara ofodrade, kör med fleece under om det är lite kallare.
    Dom här tycker jag är fina:
    www.filur.se/images/products/large/06190.jpg
    www.filur.se/images/products/large/39817.JPG
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14