Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fridac skrev 2009-07-23 21:02:58 följande:
    Törs man beställa lipstick och chansa på att hon är förliten för att fatta? (jag tror faktiskt inte hon kommer att förstå att det inte är den hon pekade ut)
    ja det hade jag gjort
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-23 21:11:19 följande:
    Butte var det du som pratade om att Troll hade bra vinteroveraller?
    näpp det var inte jag
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-07-23 21:10:56 följande:
    Tack!!!! Jättefina tips!!!!
    ja visst var dom billigt och bra, och superfina!
    Fridac skrev 2009-07-23 21:13:14 följande:
    Bra :o) Då får det nog bli så. Tänkte vänta med beställningen tills fleecen kommer. Mailade llm ang. stl på rånarluvorna (de har ju bara 4-5år) men hon visste inte ifall de skulle beställa in andrq storlekar. Min karl kommer inte att vilja veta vad kalaset kommer att kosta inför höst och dagis för 2 ungar.Tur man kan hans swedbanks-kod och att han har dålig koll ;o)
    haha nää usch gubbarna får inte veta jag trodde gubben här hemma skulle ramla baklänges när jag sa att jag skulle handla en jacka till lillebror för 1000kr
  • Buttelina
    Tindrisen03 skrev 2009-07-23 20:57:23 följande:
    God kväll Är det ngn som provat Kikkids knickers i år ( det med ficka på benet)? Undrade lite om de var fina på och hur de är i stl?
    fina men stora
  • Buttelina
    Fridac skrev 2009-07-23 21:21:51 följande:
    Det som är så himla tur är att de är så jäkla lättövertalade. Min gubbe "köper" allt jag säger. Dessto roligare är det när han sitter och dis. med sina kill/gubb-kompisar om hur bra ex po.p, molo, katvig är jämfört med hm och lindex, Då har man väl ändå gjort ett bra jobb?! ;o)
    haha jaaa visst är det kul
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-23 21:27:21 följande:
    Attans! Vem kan det då har varit??
    vet du? jag unnade mig en Liiiila björnborg väska idag stolt hittade den dessutom på rea {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-23 21:30:21 följande:
    Åhhh vad härligt! Fin?
    jaaa den är helt underbar tycker jag
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 21:38:52 följande:
    Får vi se bild?  Letar väska till mig faktiskt..
    haha ja jag kan kanske fixa en liten bild
    mortillsju skrev 2009-07-23 21:40:20 följande:
    Jag vill oxå ha en ny väska. Min Marimekko är så sliten nu. Jag såg fina på Ecco av alla ställen, men störtdyra
    ja eccos priser är inte att leka med
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 21:57:26 följande:
    Fick på na overallen OM jag låvade ta fram pulkan   Så i morgon är det vi som leker med pulkan i sandlådan här Oki.. 104 på Bubblis ca 90 cm lång.. För stor till vintern? Ska ju räcka till Februari iallafall..
    nja den är lite väl stor va
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 21:59:53 följande:
    Åh nu är jag förbannad Molo har strulat med Mysgrodans order så de har skickat till andra först trots att hon beställde först, så nu trots att jag var den första att beställa Pinstunikan med huva så är den slut nu Jag blir ARG!!!
    har du fått bekräftelse från mysgrodan nu? ingen verkar ha fått pinstunikan...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14