Men slå till Dina barn ska väl börja på dagis och då behövs ombyte
jamen visst gör det väl det
mortillsju skrev 2009-07-21 21:40:41 följande:
Ja det var det och härlig färg på overallen. Och sen såg jag att insidan på pippiväpnarhuvan var den där fina rosarandiga. Man skulle ju vilja ha ett par rosa vinterkängor till en tjej med denna turkosa overall. Kanske ett par gladalaxenvantar till? För att toka till det lite
tack gumman...allt bra med er?vad tror ni kan man ha en regnbågs overall på nelly till vintern hon blir ju fem men det är väl okej. hon var så fin i sin jacka förra året.
Tycker Paul Frank. Du kan ju alltid köpa det rosa till nästa vår då man brukar ha tröttnat och vill ha lite piggare färger. Gult är också himla fint till grå. Haha...Tack sötis! LIte skumma miner bara. Inte visste jag att du hängde där?
haha jag hänger i alla bildisar tycker det är kul!
Nu har jag beställt castor i färgen coast (buttelina har ju sett den IRL - inte jag ha,ha) o fleece fire till riverjackan. Visst brukar ajabaja vara snabba? Lite spännande när man ej sett plaggen...
åh avis jag blir hoppas nu du gillar den lika mycket som jag
jag funderar på att lyxa till det lite till mig för en gångs skull . jag har sett en björn borg väska, en liiila som jag vill ha. den kostade 400kr och det är mycket för mig. haha jag unnar aldrig mig själv något så "dyrt"
jag funderar på att lyxa till det lite till mig för en gångs skull . jag har sett en björn borg väska, en liiila som jag vill ha. den kostade 400kr och det är mycket för mig. haha jag unnar aldrig mig själv något så "dyrt"