Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-07-23 23:02:44 följande:
    Var?
    genom mysgrodan. de har inte kommit ut än
    Emmsan skrev 2009-07-23 23:03:02 följande:
    hmm de är fiiina  men är den rååååsa äeller funkar den på pojke???
    hehe njäe lite väl girly! det kommer fiiina på pojk!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-07-23 23:05:19 följande:
    Nån som har sett dem i verkligheten. Crazy Salmon verkar superkul! Eller är Lipstick finare?
    crazy salmon är neon laxrosa! helt galen
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-07-23 23:05:56 följande:
    HejKommer in via för att säga att Lova inte har borrelia eller tbe och skall på datortomografi imorgon.Hon skelar massor och har ont ännu Ha fortsatt fin kväll. Här kan ingen "tröstshopping" i världen lätta min oro nu.
    åhh som jag har tänkt på dig och lilla Lova! Håller tummarna STENHÅRT att det inte är något allvarligt
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-07-23 23:10:00 följande:
    Tack.vi fick förtur i kön och skulle få svaren direkt imorgon.
    åhh vännen då! fy vad jobbigt för er! berätta gärna hur det gick om du orkar! kommer tänka på er hela dagen imorgon!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-23 23:18:24 följande:
    BUTTELINA....vilken väpnarhuva var det som tycktes passa till den lila overallen??Birdie till turkosa minns jag *åldern*
    hmm ja vad sa vi nu.. retroblomman och lapptäcke va... hmm fast babuschka o pussel borde funka toppen med!
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-07-23 23:19:06 följande:
    Tack Tack. Jag skall berätta sen så fort jag kan. Nu skall jag strax logga ut.Här var Lova 14 juli  på sin Alicenamnsdag som var på Åland då, och bara nån dag senare började hon skela lite och nu väldigt mycket. Fast här hade hon redan armont
    åhh vackra lilla flicka!!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-23 23:25:01 följande:
    Ja just det, så var det!! snyggt! Jag ser att birdiehuvan redan är slut på LLM Vad surt. Men sen funderar jag på lila jackan men vad till?? Egentligen skulle man ha laxbyxorna men dem hittar jag inte i webbutikerna tyvärr. Jag tror det hade varit tokroligt till. Vad ska man välja annars??
    lila jacka och orange byxor {#lang_emotions_tongue_out} älskar lila och orange ihop
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2009-07-23 23:26:58 följande:
    gaaaaaaaaaaaaaaah fick order bekräftelse från mysgrodan o två tröjor va slut saken är den att jag MÅSTE ha dem  det är till herman o det va en guuuul som han älskar hur kan det redan va slut liksom????????????????
    åhh vilka var slut?
    Quiet thoughts skrev 2009-07-23 23:27:04 följande:
    Jo... hon är samma tjej ännu men lite mer ledsen.Hon säger att hon vill bli frisk och är rädd för att hon skall åka till mommo i himlen.Hon har frågat om hon skall dö typ. hemskt!
    åhh men gud vad jobbigt
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2009-07-23 23:30:49 följande:
    en tight modell o blå gul randigt plus en annan tight modell med grön botten o stars :( tok letar nu men har inte sett dem i ngn shop såå vart är de??? ;)
    antingen har de inte tillverkats eller så har shoppar redan beställt slut på dom. vvakta.. de kommer kanske in i butiker om 2-3 veckor
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-07-23 23:27:59 följande:
    Haha jo just ja det är i DKK, blev lite till mig där  Jo det är trist att lägga ut på T, men kul när pengarna kommer in Lite OT men Milla har börjat upptäcka våran hund Charlie mer och mer, senaste dagarna så skrattar hon högt åt honom hela tiden. Älskade bebisskratt!
    ">

" target="_blank">

åhhhhhhhh så goooooo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14