Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 13:01:51 följande:
    men till kidsen är det iiiinga problemas Visst prioriterar man knasigt?? Tjenixen på er!!
    haha ja det gör man
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 13:02:51 följande:
    vill också hitta till OM bildis
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html
    ängeln83 skrev 2009-07-22 13:12:31 följande:
    Nääh men butte då...OJ så dyr
    eller hur! hutlöst
    LA Woman skrev 2009-07-22 13:14:33 följande:
    Vet precis vad du menar...sitter här med Gudrun Sjödéns katalog och har hittat ett par skor, en kappa, en sjal och en basker för summa 3550 kronor...har beställt Molo för ungefär samma summa men här tvekar jag...öhh
    haha ja den summan hade jag aldrig kunnat handla för till mig själv knäpp man är
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-07-22 13:20:00 följande:
    Vet ju dessutom att jag använder kläder därifrån i flera år så det är ju lätt värt det Har ett par ullsjalar, vinterstövlar, skinnväska mm som jag använt jättemycket! Får nog spara undan lite till mig också minsann
    ja jag ska oxå börja shoppa lite mer till mig själv. ska nog sälja lite av barnens kläder på tradera och shoppa till mig själv {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-22 13:27:56 följande:
    Precis! Samt att det visade sig nu efter allt mitt letande att en shop hade sänkt dem nu och jag hann få ett par! *lycklig* ibland får man ha liiiite flyt. Har dragit på det ett par dagar då jag inte fick tag på första ställe och tänkte att njae då är det väl inte meningen jag ska ha sådana. Men hade jag inte väntat så hade de kostat lite mer. Nu hoppas jag att jag verkligen får dem hem i min brevlåda. ja men visst är det så....men jag har försökt nu att faktiskt intalat mig själv att jag minsann kan ödsla lite pengar på mig själv oxå. Har börjat träna och inte gått ner något direkt men formen på kroppen har ändrats och vissa plagg tycker jag minsann t o m sitter snyggt nu  och då vill jag unna mig det att få känn mig snygg! Knäpp jag är va!!??!! Köööp! Det är du väl väl unnad!! Åh vad spännande! Det ser vi fram emot.
    söta du jaa jag ska nog unna mig en väska
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-22 13:31:14 följande:
    Butte: Har du varit nere på LLM och kikat på vinterkläderna?
    nä inte på llm. jag var på ajabaja igår ochde hade alla utom hallon och fire
    Ullis 10 skrev 2009-07-22 13:33:19 följande:
    Mmm det har hon - det var därför jag bestämde mig för blå färg:)
    jag var på ajabaja åhh som jag vill ha en blå jacka till bia bus!!!
  • Buttelina
    Ullis 10 skrev 2009-07-22 13:34:19 följande:
    bara slå till även om det innebär EN mindre molotröja till kidsen:)
    haha ja det är sjukt när man tänker så eg
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 13:31:34 följande:
    Så gjorde faktisgt jag nu i våras, tog tradera kontot och shoppade loss till mig själv
    ja så ska jag med göra ska betala min mega beställning från mysgrodan sen är det buttes tur att få kläder ska gå ner 15kg först sen ska jag banne mig belöna mig själv ska ta en shoppingrunda som heter duga och spendera 3-4 tusen på mig själv
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-22 13:36:02 följande:
    Men jag tror (och vet) att busfröna dina har fina lila kläder i sina samlingar och då matchar ju du dem med en urläcker väska!
    haha sant! jag måste ju matcha mina varns fina outfits
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-22 13:38:05 följande:
    ja, det är just Fire jag är nyfis på hur den är live. Hur ska jag hinna dit innan alla tar slut??? Aja, det är ju mitt problem.
    haha du hinner säkert
    Morty skrev 2009-07-22 13:41:16 följande:
    Man hittar alltid en ursäkt att få shoppa. 
    {#lang_emotions_tongue_out}
    LA Woman skrev 2009-07-22 13:43:55 följande:
    Så sant! Ska nog också sälja av lite och shoppa lite nytt till mig själv minsann!!!Köp väskan Butte!!!!!
    ja det ska jag banne mig göra!
    Morty skrev 2009-07-22 13:47:15 följande:
    Jag la ut 4 av mina egna plagg som bara hänger i garderoben på tradera igår. Tog köp nu på dem och inga hutlösa priser tyckte jag. Såg nu att klockan 11 idag hade jag sålt 3 av dem. Så nu är skorna 'betalada' typ.
    åhh men vad gött!!
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-07-22 14:09:53 följande:
    Haha, ja Skulle kanske försöka sälja gravid och amningskläderna Det gör du banne mig rätt i
    tycker du också gör rätt i att unna dig själv

nu ska jag räkna ihop hur mycket min beställning och vinterkläderna kommer kosta sen ska jag spara till mig själv ska nog prova på tradera tror jag
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-22 14:18:01 följande:
    Åh vilken härlig shoppingtur det blir sen för dig.
    jaaa men först ska jag samla ihop 6250kr det är vad jag beställt för + en jacka o en overall kommer kosta {#lang_emotions_sealed}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14