Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-22 14:24:03 följande:
    Vågar knappt räkna på min Ja, jag drar ju in i det sista på sånt Var lägger man ut gravid/amningskläder...tradera eller blocket????
    jooo räkna
    Morty skrev 2009-07-22 14:26:18 följande:
    Opsidaisy....  ....men du har väl en guldgruva där hemma???
    ja jag har väl det ska sälja en hel del på t så... MÅSTE sälja en overall med! lutar åt den lila hummeloverallen för den är nog på gränsen i år *snyft*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-07-22 14:36:22 följande:
    Får kolla Med lurvar och allt så ligger det på ca 3600-3700. Matilda behöver nog förhoppningsvis bara nya stövlar i vinter och Felicia skulle jag vilja ha en regnbågsoverall till (den gamla ljusa så det kan bli svårt )
    men det var ju inte sååå farligt. villl du ha gamla, gamla? inte förra årets?
  • Buttelina
    anette 81 skrev 2009-07-22 15:03:07 följande:
    du får gärna inboxa vad du heter på  tradera
    ok
    Raihana skrev 2009-07-22 14:56:28 följande:
    Jag räknade precis ihop min beställning, men det blev inte så mycket som jag trodde först
    hur mycket blev det
    Duntoffla skrev 2009-07-22 15:06:16 följande:
    Jag brukar inte heller köpa dyrt men nu är jag trött på att shoppa "billigt" jämt till mig själv. Vi måste väl få vara lite snygga som våra barn ibland Dessutom måste jag börja tänka på att köpa sånt som matchar annat i garderoben. Tror ibland jag köper för att det "'ändå är så billigt"Jag har rensat min garderob massa nu och lagt lite av det på T för att kunna shoppa nytt till mig själv. Noel klarar sig plus att jag väntar på en liten molo-order. KÖP väskan! 400 är inte dyrt!
    ja jag har bestämt mig! jag ska köpa väska weeeiii min bra min jag shoppar välldigt sällan till mig själv! jag har inte köpt ett par nya finbyxor till mig själv sen jag blev gravid med isabel {#lang_emotions_surprised}
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-22 15:13:50 följande:
    vad ska du köpa för väska?
    en lila björn borg väska jag vill haaa den! så fin!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-22 15:17:09 följande:
    Meeen Butte! Hallå, sen du blev gravid med Isabel? Det var ju många år sen. Se så, shoppa lite till dig själv nu! Dina barn klarar sig nog Me too!
    jag veeeet är sjukt snål mot mig själv! men nu ska det bli ändring på det
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-22 15:21:18 följande:
    Ja salg är alltid roligt Jag laddar inför oktober och Småfolk först och främstLiten syster har fått lika många datum som vi har gjort ultraljud men allt från sista veckan i augusti till 1 september har det pratats om.. Hon får gärna va lika snabb som sin bror och komma några veckor tidigare Det känns helt scary och overkligt att jag ska ha två barn att hålla reda på
    hur kommer du dit? ska du åka med nån här??? är där plats i bilen {#lang_emotions_dreamer}

snaaart kommer ju fiabiffen!! gud vad kul!!!
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-22 15:22:48 följande:
    Ok då vet jag att jag inte är galen mao Vilken lurvfleece ska man då behålla... ljuslila el ljusrosa..Kollade in färgerna på ytterplaggen på LLM, där såg ju den rosa APful ut!! Riktigt skrikig ju.. Det trodde jag inte.. Men skönt iofs, då är det bara en färg till på vinterplagg till Emma jag suktar efter, den lila
    behåll ljuslila!

crazy salmon är grymt skrikig, men den hallonröda är superfin lila är uuunderbart fin irl
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-22 15:17:32 följande:
    Det blev "bara" 3900:-, men sen kommer ju 6 lurvar på det sen förstås Har också hört att det kanske inte blir ngn salg, men hoppas kan man ju! Bara 2 plagg? Är du galen kvinna? Vilka 2 då?
    ojdå 6 lurvar
    snigelina skrev 2009-07-22 15:18:23 följande:
    då ska du köpa den
    japp
    jojoa75 skrev 2009-07-22 15:25:03 följande:
    Butte: blev ju nyfiken på väskan som du helt klart ska köpa för övrigt... Har du bild på den?
    nä tyvärr har jag inte det! men imorgon har jag för då har jag köpt den
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-22 15:27:03 följande:
    mm håller med, jag gillar nog den bäst iofs, köpte iofs den rosa i större strl..
    skit i det sälj den rosa och när den lila är för liten så köper du en ny fin  färg
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-22 15:30:38 följande:
    Ja jag hoppas att Stormis hakar på iaf- vi måste ju nyttja vårt barnibyen kort Bilar,platser och sådant har jag inte ens börjat fundera på ännu,men jag gissar att intresse finns??Ja tiden rusar och snart ska liten loppa ut*hemska tanke* Gaalet att jag innan dess ska ha flyttat,målat och donat om en hel lägenhet,opponerat på uppsats och börjat ny kurs,helst målat 3 skåp också
    ok ska ni åka och där finns plats i bilen så är den platsen min om ni vill ha mig

åhh vad mycket du har att göra {#lang_emotions_surprised}
    jojoa75 skrev 2009-07-22 15:28:49 följande:
    Hallonen älskar jag, den har jag redan köpt Det jag fundelerar på är om man ska ta en jacka till och överdragsbyxor tex svarta så kan man använda jacka o byxa lite mer än man använder dom annars kanske..
    har du köpt en hallonoverall?
    Raihana skrev 2009-07-22 15:29:43 följande:
    Jäpp! 2 till varje barn!
    ojdå
    Duntoffla skrev 2009-07-22 15:33:06 följande:
    bra där, vi morsor får ju inte se schaviga ut brevid våra små telingar Nu ska jag posta lite T-paket. Juliaochnelly- slänger på ditt så kan du väl betala när du har tid sen Vill få iväg sakerna innan vi åker
    nä jag får väl bli en pingla jag med nån gång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14