Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-09-08 10:17:49 följande:
    Fast egentligen får hon inte dra kortet i butik, så jag förstår henne. Det står också i hennes köpvillkor att hon endast tar emot beställningar via websystemet.
    ja normalt - det förstår jag -  men om något är fel och hon har en köpare på tråden så kan hon väl lägga undan plaggen och ordna det senare då. Eller har hon så många kunder att hon har råd att neka folk? Inte har jag tid att sitta och spana på sidan om det kommer igång.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-08 10:19:47 följande:
    fast när det hände mig på eleraff och ja ringde banken så sa banken att butiken inte kunde göra nåt utan att de kommer tillbaka till mig atumatiskt efter 7 dagar om inte butiken dra.
    kan vara olika banker!
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-08 10:27:06 följande:
    Lägger mig i annorlunda små disskutionen lite, jag har varit där IRL och tanten i frågan har noll koll på verkligen allt ett riktigt yrberg.
    förvånar mig inte, jag brukar inte störa mig så lätt på folk men hon var verkligen otrevlig i luren och jag ville bara köpa av henne...
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-08 10:23:20 följande:
    helt OT fråga jag vet men alla är sååå sega i andra trådar är det någon som åkt på solsemster över julen något annat än thailand?
    Egypten, Teneriffa.
  • Damien och Adrian
    Busbellan skrev 2009-09-08 10:25:12 följande:
    Sitter här och funderar på vad jag ska ha för rubrik på mitt arbete i akademiskt skrivande.Lutar åt lärarens ethos, logos och pathos.Ja med tanke på att jag nog väljer det så kan ni ju tänka er hur de andra rubrikerna såg ut
    är arbetet klart? Vänta annars tills det är färdigt, ofta kommer man på svaret då.
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-08 10:31:33 följande:
    nää jag handlar därför inte av deras webb inte irl heller butiken är super liten och helt smockad till brädden med krimskrams kom inte ens in med vagnen.
    och webbsajten är under all kritik så långsam den är... ska allt ske via webb får hon nog skafa bättre grejer...
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-08 10:33:21 följande:
    som sagt helt borta med vinden aa vi funderade på grand canaria, riktigt svensson semester
    lugnt och fint, man vet vad man får. Inte alls fel om man har små och bara ska vila lite....
  • Damien och Adrian
    JsN skrev 2009-09-08 10:29:40 följande:
    JAg handlar alltid med mitt kreditkort, då ligger jag inte ute med pengarna om det skulle strula.
    maken har kreditkortet.

Men så gör vi ibland med - riktigt bra at få¨alla bonuspoäng och ändå inga räntor när man betalar direkt.
  • Damien och Adrian

tänkte äntligen använt erbjudandet på FL om ifolor gratis fotobok - läste det finstilta nu och erbjudandet (som ligger kvar här på sajten) gällde juli ut och endast de 1000 första pers.... ännu en sak att störa sig på.

Hade tänkt ge sonen (som fyller år i helgen) en egen fotobok att förstöra/bläddra i, han älskar kort på familjen. Vi har en digitalfotoram på väggen och den ska alltid sättas på. Men jag får väl betala för en - dock inte det företaget...

• Damien och Adrian
    Busbellan skrev 2009-09-08 10:37:27 följande:
    Nepp, det är inte klart.Vi har fått 5 rubriker att välja på, och imorgon ska vi ha valt rubrik samt ha källor klara till arbetet
    konstig början? Vad har du för frågeställningar och syfte? Där avgörs ju rubriken på arbetet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14