-
om du kontaktar tradera ska det gå att ändra.Mawe123 skrev 2009-10-02 08:49:43 följande:Vet ni om det går att ändra ett lämnat omdöme på TS?
-
jag använder vanish på alla fläckar, det funkar på allt utom citrus som inte går bort av något - jag har frågat allt o alla.plura skrev 2009-10-02 08:58:46 följande:Hoppas att det är ok att komma med en liten fråga, fast att jag aldrig skrivit här tidigare (men "tjuvläst" nån gång för lite tips)Vad tvättar ni med för tvättmedel och vad använder ni på fläckar? Tycker att jag tvättar sönder alldeles för mycket av barnens kläder. Använder själv tvättex *lat* och vanish.Hoppas på supertips
Jag vränger gärna kläderna ut-och-in om de inte är väldigt fläckiga och jag tumlar aldrig kläder, det sliter hårt. -
ska tillägga att många ggr är märkeskläder som t ex Molo mer hållbara för tvätt än Lindex som ofta direkt blir noppiga el fula.Incommunicado skrev 2009-10-02 09:03:25 följande:jag använder vanish på alla fläckar, det funkar på allt utom citrus som inte går bort av något - jag har frågat allt o alla. Jag vränger gärna kläderna ut-och-in om de inte är väldigt fläckiga och jag tumlar aldrig kläder, det sliter hårt.
-
Hej tjejer, förresten!
Kikar in en stund före fikat på jobbet - är dödstrött. Magen är enorm, ryggen tar stryk, fötterna är paja... :-8 Orkar snart inte jobba mer men har tänkt försöka heltid en månad till, 11 dagar före BF...
Ska börja ta ut lite semester för att kompensera, det funkar inte längre, sitter här dödstrött o plågas bara. somnade direkt efter jobbet i onsdag och igår likadant så maken får at allat hemma nu med Damien.
idag ahr de fotografering på dagis *spännande* Skickade dit honom med 2 outfitar:
på sig har han Molo dominotröja och bruna army NS - håller de efter frukost får han behålla dem har jag sagt, men favoriterna var annars blå NS och Molos gröna tröja med stjärnor och orange kant, grönt blir fint på foto. så vi får se vad det blir....
-
*fikapaus*
-
Hej tjejer, kikar in en snabbis igen. Gick hem tidigare från jobbet idag, är helt slut sen flera dagar - antingen har jag ett virus i kropen el så är det graviditeten som tar på mig, jag har börjat förstå at det inte är noprmalt at jobba 100% när man är så långt gången, det trode jag i min enfald.
Har sovit som en gris i timmar nu och vaknar up med ont i föter, ben o rygg precis som innan men huvudet är med iaf.
Ska ta ut lite semester varje vecka av det som är klvar för att orka jobba, slöseri kanske men då sliper jag hålla på med sjukskrivning, havandeskap o annat som ger lägre inkomst och merbesvär.
Ser allt salgprat, spännande!
-
ja man brukar få bytesrätt men inte pengar tillbaka på rea.Pejo skrev 2009-10-02 17:57:59 följande:Eller iaf få byta till annan vara
-
ja absolut, den är ju trasig!MammatillO skrev 2009-10-02 18:02:42 följande:Så det finns chans att jag får byta iaf ? även fast det är köpt 19 september
Jag köpte en tröja på annacill i juni, molonytt, en knapp gick sönder för 2 v sedan, fick alla pengar tilbaka inget knussel. Ingen rea förstås, men principen är densamma, men du får inga pengar. -
Hej allt väl?
Jag är något piggare idag men sätter mig så fort jag får chansen, numera letar jag bänkart i varje butik t ex... Vi har handlat idag, familjen ska baka kanelbullar och bjuda Damiens farfar och farbror på.Gott att ha lite i frysen med inför förlossningbesök hemma sen.
Sonen vägrar sova, han hoppar iblöand över sina dagtider och det gör att han är trött o grinig vid 16-17-tiden och slumrar till om man nåker bil t ex. Lagom kul. Han somnar sällan före 22 så han har väl mkt i sitt liv nu - pratar allt mer, utvecklas på så mkt.
Jag håller köpstoppet - än iaf, men det har ju bara gått några dagar.Jag ska lägga in de senaste köpen i BT sen, jag ahr ett par saker kvar i minnes på T faktiskt, som jag får svårt att förklara hemma, haha, men spanar inget nytt.
-
ja, tyvärr.JsN skrev 2009-10-03 13:39:37 följande:Måste man vara plusmedlem för att lägga in bilder? *har fotograferat*
Du får lägga länkar annars till ditt galleri eller be någon hjälpa dig.