• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:30:47 följande:
    tell me???
    Superenkelt!

Man köper Teriyakimarinad och marinerar kycklingen som man skurit i bitar, steker den i olja. Sen kan man ha vad man vill till!

Jag brukar köra med smalstrimlad kål, morötter, böngroddar och nudlar och Teriyakisås (finns oxå att köpa färdig)

Man kan woka tex kinagrönsaker med kycklingen, sås och så ris till..

Man kan nog ha potatisgratäng till eller pommes...

Teriyaki är söt soya...supergott!!
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-24 22:31:52 följande:
    Klart att han behöver ett ombyte
    Synd bara att det blir så dyrt. Jag måste ju försöka spara liiite till salgen
    Elias 070202 Ella 080920
  • mortillsju
    kexchoklad skrev 2009-07-24 22:34:55 följande:
    Hmm, jag kanske köper något billigare som ombytessätt, eller så kanske jag väntar tills det blir rea. Det känns så dyrt då jag just har köpt nya overaller åt båda barnen. Barnen ska börja på dagis efter jul så de kanske klarar sig med bara en overall till dess..
    Du klarar dig säkert med en omgång så länge ni är hemma. Sen kommer ju rean lite lägligt
  • LJ2
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:28:28 följande:
    behöver OT tips ska ha middags gäster imorgon men det är tomt i huvudet vaaad ska man bjuda på??? säg inte grilla bara då spyyyyr jag men gärna kött annars ;)
    bandpasta med en gräddsås med fläskfile o kantareller (champinjoner funkar med) i, o så har jag nåt ägg i med, för smakens skull =))
    tar inte så lång tid o göra, men är såå gott =))
    o enkelt o bara ha rårivna morötter eller majs till =))
    en sallad funkar med =)
    * 3 underbara busfrön *
  • Emmsan
    Everlonn skrev 2009-07-24 22:35:53 följande:
    Superenkelt! Man köper Teriyakimarinad och marinerar kycklingen som man skurit i bitar, steker den i olja. Sen kan man ha vad man vill till! Jag brukar köra med smalstrimlad kål, morötter, böngroddar och nudlar och Teriyakisås (finns oxå att köpa färdig) Man kan woka tex kinagrönsaker med kycklingen, sås och så ris till.. Man kan nog ha potatisgratäng till eller pommes... Teriyaki är söt soya...supergott!!
    taaaack :)
  • Emmsan
    {#lang_emotions_surprised} går o skåpäter  hahah skrivber ner allt tusen tack för goa tips kan ju bjuda på middag mnmååååånga ggr nu
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:36:49 följande:
    bandpasta med en gräddsås med fläskfile o kantareller (champinjoner funkar med) i, o så har jag nåt ägg i med, för smakens skull =)) tar inte så lång tid o göra, men är såå gott =)) o enkelt o bara ha rårivna morötter eller majs till =)) en sallad funkar med =)
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:36:49 följande:
    bandpasta med en gräddsås med fläskfile o kantareller (champinjoner funkar med) i, o så har jag nåt ägg i med, för smakens skull =)) tar inte så lång tid o göra, men är såå gott =)) o enkelt o bara ha rårivna morötter eller majs till =)) en sallad funkar med =)
    Åh, det lät mumsigt!
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-24 22:31:19 följande:
    Ella ligger också snäppet under normalkurvan. Hon blir nog kort precis som mamma Jag vet inte hur babyoverallerna är men de andra overallerna är ganska stora tycker jag.
    Ja, varken jag eller S är ju speciellt långa heller så Milla blir säkert också en kortis. Fast mina bröder och min pappa och alla farbröder är ju 2 meter allihopa så man vet aldrig {#lang_emotions_laughing}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Everlonn

Nä, jag skulle ju gå och lägga mig ju!!

Måste ju PACKA imorgon!! Hua vad grejer som ska med!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14