• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:42:07 följande:
    VAR ska du???????????
    Överallt ha ha ha

Till Stockholm, Borlänge och Uppsala ska vi under två veckor

Fast det viktigaste är att vi ska till LJ2 En liten date på vägen *Längtar*
  • Milliz

Nu tycker M att jag ska vara mer social. CU

Elias 070202 Ella 080920
  • Emmsan
    Everlonn skrev 2009-07-24 22:45:00 följande:
    Överallt ha ha ha Till Stockholm, Borlänge och Uppsala ska vi under två veckor Fast det viktigaste är att vi ska till LJ2 En liten date på vägen *Längtar*
    åhh ha det så niiiice  man längtar lite tills semestrarna e över så man får tillbaka alla goa pölsekärringar härinne
  • LJ2
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:38:11 följande:
    går o skåpäter  hahah skrivber ner allt tusen tack för goa tips kan ju bjuda på middag mnmååååånga ggr nu
    lite lat e jag dock, köper gräddsås på påse.. men tar grädde ( 5 dl om jag gör 3 påsar) o fyller på med resterande mjölk, sen den delen vatten som ska vara.. =)
    man behöver inte krydda köttet så mycket, lite salt o peppar räcker..
    den får smak av såsen sen ändå =)
    o 1-2 ägg i när allt e klart, så den blir lite tjockare, o får den där krämiga goda smaken.. =))
    *sambon ääälskar den maten!!*

kokar såsen bredvid, steker köttet o sen bara hälla över sås o röra ner svamp.. =))
    smakar som man har stått måånga timmar i köket men det som tar tid e o rensa o dela köttet i strimlor =))
    så ganska enkel mat.. =)

hmm.. har massa fler recept, men en del ska man nog testa själv, innan man bjuder på det.. är nog såna rätter att man gillar eller inte gillar det.. =))
    (mango chutney kyckling, med chips, purjolök, majonnäs o grädde???) love it!!!
    ( kokossås/gryta med kyckling med wokgrönsaker)
    mums..
    =))
    * 3 underbara busfrön *
  • mortillsju
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:46:22 följande:
    åhh ha det så niiiice  man längtar lite tills semestrarna e över så man får tillbaka alla goa pölsekärringar härinne
    Visst sjutton är det så Jag avr borta och det var superfint, väl hemma var det underbart roligt att logga in på FL
  • LJ2
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:42:07 följande:
    VAR ska du???????????
    bla till mig o säga hej
    * 3 underbara busfrön *
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:46:22 följande:
    Vi har tillgång till internet nääästan hela tiden Utom i borlänge-djupa-skogen-allmän-väg-slutar-skogen
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:43:34 följande:
    o jag älskar ungen inuti den
    mee tooo var inne i ditt galleri och snokade lite och såg dina söta sommarbarn !! så cool Melker är när han står på bordet med kepsen bakåfram
    fan igår trodde jag att jag skulle krama ihjäl ungarna, du vet man tar i så tänderna nästan går sönder lööööööv kidsen {#lang_emotions_heart}
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:44:59 följande:
    Hon är ju söt som socker den lilla tjejan. Underbar! Och vi ska helt kallt härma dig och köra lila/rött i höst *skäms inte alls*
    Tack gulliga du
    Inte ska du skämmas att härma den kombon, världens finaste ju
  • LJ2
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:43:37 följande:
    Och jag tycker min Saga är minst i världen, supermysig liten tjej juh och 98 CM LÅNG himmel
    haha, ja men dom är ju alltid små.. =))
    tyckte jag med om min "stora" tjej.. tills jag insåg att hon var huvudet längre än de på dagis.. o numera får stå länst bak i kyrkan på avslutningen för att hon e så lång..
    precis fyllt 8 år o alldeles snuddar vid 140 gränsen min "lilla" stora tjej..
    så jag tycker verkligen att in minsta e liten!! haha.. de andra var ju måånga cm längre än henne vid samma ålder.. =))
    men tur det, så jag får ha kvar min bebistid läänge.. hon  ju min sista nu..
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14