• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:50:54 följande:
    haha, ja men dom är ju alltid små.. =)) tyckte jag med om min "stora" tjej.. tills jag insåg att hon var huvudet längre än de på dagis.. o numera får stå länst bak i kyrkan på avslutningen för att hon e så lång.. precis fyllt 8 år o alldeles snuddar vid 140 gränsen min "lilla" stora tjej.. så jag tycker verkligen att in minsta e liten!! haha.. de andra var ju måånga cm längre än henne vid samma ålder.. =)) men tur det, så jag får ha kvar min bebistid läänge.. hon  ju min sista nu..
    När är din minsta född ?
    Kanske är lika gammal som Hilda ?
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:50:54 följande:
    haha, ja men dom är ju alltid små.. =)) tyckte jag med om min "stora" tjej.. tills jag insåg att hon var huvudet längre än de på dagis.. o numera får stå länst bak i kyrkan på avslutningen för att hon e så lång.. precis fyllt 8 år o alldeles snuddar vid 140 gränsen min "lilla" stora tjej.. så jag tycker verkligen att in minsta e liten!! haha.. de andra var ju måånga cm längre än henne vid samma ålder.. =)) men tur det, så jag får ha kvar min bebistid läänge.. hon  ju min sista nu..
    Som min grabb då Fast nu är han 14 år och 178cm lång{#lang_emotions_surprised} Och jo, vi är 4 i famlijen
  • Emmsan
    H I L L A skrev 2009-07-24 22:50:15 följande:
    Tack gulliga du Inte ska du skämmas att härma den kombon, världens finaste ju
    mmm de är för goa tja förutom hermans 6 års trots som gör mej toooookig nu :(
  • Everlonn

Nä, nu MÅSTE jag lägga mig! Men jag har ju inte hunnit sitta vid datorn på hela dagen ju *svårt att slita mig*

• Emmsan
    {#lang_emotions_heart}
    Everlonn skrev 2009-07-24 22:53:48 följande:
    Nä, nu MÅSTE jag lägga mig! Men jag har ju inte hunnit sitta vid datorn på hela dagen ju *svårt att slita mig*
  • LJ2

japps (hoppas jag iaf!!!)

håller som bäst på o kurera mig massor!!!
    kom efter köpenhamn i mån o tis.. hmm.. gick nog från o va varm inne till kallt blåsigt ute, (men då fryser man inte) sen blåsigt på ströget på tis.. så i ons liite ont i halsen.. ytterst lite igår morse, sen inget alls efter det..
    vaknade dock i morse o va heelt konstig i skallen, täppt i näsan, fast det rinner inte?? o kan inte snyta mig?? jaja..
    tung i skallen o hela huvudet, har gått på panodil idag, o mådde piss när den slutade verka!! helt hängig o konstig o allt.. tog en tablett till, sen gick det 30 min så piggnade jag till..
    hoppas verkligen inte att det är feber på g!!! *verkade dock så innan, med tanke på att jag mådde bra en stund efter tabletten verkade* brukar dock bli liggandes heelt när jag har miinsta feber, så tror inte jag har haft det.. men på g kan det ha försökt varit..
    nu är jag dock piggare, så hoppas på att jag bara behöver sova lite, o inte stiga upp o ta barnen i morgon, utan få sova ut!!!..
    är det bara såhär så är det absolut ingen fara..
    får jag feber så trycker jag i mig hela asken..
    vill ha hit dig på frukost ju!!!

* 3 underbara busfrön *
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:53:34 följande:
    mmm de är för goa tja förutom hermans 6 års trots som gör mej toooookig nu :(
    Ohh nooo inte trots {#lang_emotions_sealed} det är INTE skoj i know
    Själv är jag förvånad (men mest såååå glad & tacksam) över att Loves trots bara försvann sådär poff {#lang_emotions_surprised}
  • LJ2
    H I L L A skrev 2009-07-24 22:52:26 följande:
    När är din minsta född ? Kanske är lika gammal som Hilda ?
    080428 e hon född för o va exakt så ganska precis 15 mån nu =))
    lilla söta pluttan =))
    * 3 underbara busfrön *
  • mortillsju
    H I L L A skrev 2009-07-24 22:50:15 följande:
    Tack gulliga du Inte ska du skämmas att härma den kombon, världens finaste ju
    Det är sällan jag ser nåt som ger mig så mycket habegär måste jag säga Men det kommer att passa S så bra att det inte går att stå emot. Jag måste bara lokalisera den lilavita Katvigmössan *pyttsväck*
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-07-24 22:52:58 följande:
    Som min grabb då Fast nu är han 14 år och 178cm lång Och jo, vi är 4 i famlijen
    oj..!!! han va lång!!! hoppas han snart har växt färdigt då?!
    ja, hade för mig att jag hört, sett, läst det ju tänk så rätt jag hade =)) *o va uppmärksam man e utan att veta om det*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14