• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-07-24 22:53:48 följande:
    Nä, nu MÅSTE jag lägga mig! Men jag har ju inte hunnit sitta vid datorn på hela dagen ju *svårt att slita mig*
    så säger jag VARJE kväll
    slutar dock med att man lägger sig 12 typ, o blir lika arg på sig själv varje gång.. o på morgonen fattar man inget alls när man bökar med välling vid sju o hoppas att dom ska somna om av den, vilket dom INTE gör.. o så säer man sig själv att ikväll, då ska jag sova tidigt.. haha... o så komemr kvällen, o här sitter man
    * 3 underbara busfrön *
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:58:53 följande:
    080428 e hon född för o va exakt så ganska precis 15 mån nu =)) lilla söta pluttan =))
    Aha Då är min Hilda lite äldre, hon är född 1 feb 08. 1 1/2 år om 1 vecka {#lang_emotions_surprised}
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:59:54 följande:
    Det är sällan jag ser nåt som ger mig så mycket habegär måste jag säga Men det kommer att passa S så bra att det inte går att stå emot. Jag måste bara lokalisera den lilavita Katvigmössan *pyttsväck*
    Å nej är den borta
  • mortillsju
    H I L L A skrev 2009-07-24 23:02:34 följande:
    Å nej är den borta
    Men jag hittar den säkert!! Sen ska jag bara tänka ut en fin höstkombination till lilla storebror med *lurigt*
  • LJ2
    H I L L A skrev 2009-07-24 23:02:34 följande:
    Å nej är den borta
    hon är EXAKT lika gammal som min brorson!!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • Raihana

Gokväll i tråden!

Fick också bekräftelse från Mysgrodan.
    Bara 11 av 17 plagg fanns Vaddå redan slut på lagret.......har affärerna beställt upp allt eller gick det aldrig till produktion? Får man väl jaga måsten på webbisar då.

• LJ2
    LJ2 skrev 2009-07-24 23:04:12 följande:
    hon är EXAKT lika gammal som min brorson!!!!
    ja, din lilla nu alltså.. fast det förstog du kanske att jag menade =))
    * 3 underbara busfrön *
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:57:35 följande:
    japps (hoppas jag iaf!!!)håller som bäst på o kurera mig massor!!! kom efter köpenhamn i mån o tis.. hmm.. gick nog från o va varm inne till kallt blåsigt ute, (men då fryser man inte) sen blåsigt på ströget på tis.. så i ons liite ont i halsen.. ytterst lite igår morse, sen inget alls efter det..vaknade dock i morse o va heelt konstig i skallen, täppt i näsan, fast det rinner inte?? o kan inte snyta mig?? jaja.. tung i skallen o hela huvudet, har gått på panodil idag, o mådde piss när den slutade verka!! helt hängig o konstig o allt.. tog en tablett till, sen gick det 30 min så piggnade jag till..hoppas verkligen inte att det är feber på g!!! *verkade dock så innan, med tanke på att jag mådde bra en stund efter tabletten verkade* brukar dock bli liggandes heelt när jag har miinsta feber, så tror inte jag har haft det.. men på g kan det ha försökt varit..nu är jag dock piggare, så hoppas på att jag bara behöver sova lite, o inte stiga upp o ta barnen i morgon, utan få sova ut!!!..är det bara såhär så är det absolut ingen fara.. får jag feber så trycker jag i mig hela asken.. vill ha hit dig på frukost ju!!!
    Nä nä du är inte sjuk *inbillning* Klart vi kommer
    LJ2 skrev 2009-07-24 23:00:06 följande:
    oj..!!! han va lång!!! hoppas han snart har växt färdigt då?! ja, hade för mig att jag hört, sett, läst det ju tänk så rätt jag hade =)) *o va uppmärksam man e utan att veta om det*
    Tror det eller njae han växer nog lite till men så gott som färdig tror jag
    LJ2 skrev 2009-07-24 23:01:41 följande:
    så säger jag VARJE kväll slutar dock med att man lägger sig 12 typ, o blir lika arg på sig själv varje gång.. o på morgonen fattar man inget alls när man bökar med välling vid sju o hoppas att dom ska somna om av den, vilket dom INTE gör.. o så säer man sig själv att ikväll, då ska jag sova tidigt.. haha... o så komemr kvällen, o här sitter man
    Precis! Men jag skulle bara kika till tråden nu innan sängen så NU går jag och lägger mig!

Natti natti!!
  • Jen80

God kväll i tråden !
    Kikar in efter att ha varit borta i evigheter. Hur står det till med alla??
    Här är det bara bra. Sitter här efter några glas vin och laddar upp inför bröllopet vi ska på imorgon. Är tillbaka efter 5 år som nykter. Känns riktigt härligt måste jag erkänna haha...
    Underbara bilder i BT!

• LJ2
    Everlonn skrev 2009-07-24 23:06:06 följande:
    Precis! Men jag skulle bara kika till tråden nu innan sängen så NU går jag och lägger mig! Natti natti!!
    nä.. vad tror du jag kurera mig för??
    haha.. godnatt nu =) o sov så gott!!
    * 3 underbara busfrön *
  • Morty

Fick mitt mail ang. beställning från mysgrodan och jag får 1 av mina plagg iaf. Som tur är så var det ett av de jag mest ville ha. Pusseltröjan. {#lang_emotions_heart}

Skulle de lila starsen komma i tröja också? Eller det har redan kommit??

Åsså har vi varit på cirkus ikväll. Moa var helt förtrollad och Mattis tyckte vi kunde gå hem i pausen. Han sa när det var slut att det varade alldeles för länge..... Men han var trötter, tyvärr började inte cirkusen förrän vid 19 och sen kom vi hem vid nio. Då brukar ju Plutten sååååååva.

Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14