LJ2 skrev 2009-07-24 22:57:35 följande:
japps (hoppas jag
iaf!!!)håller som bäst på o kurera mig massor!!! kom efter köpenhamn i mån o tis.. hmm.. gick nog från o va varm inne till kallt blåsigt ute, (men då fryser man inte) sen blåsigt på ströget på tis.. så i ons liite ont i halsen.. ytterst lite igår morse, sen inget alls efter det..vaknade dock i morse o va heelt konstig i skallen, täppt i näsan, fast det rinner inte?? o kan inte snyta mig?? jaja.. tung i skallen o hela huvudet, har gått på panodil idag, o mådde piss när den slutade verka!! helt hängig o konstig o allt.. tog en tablett till, sen gick det 30 min så piggnade jag till..hoppas verkligen inte att det är feber på g!!! *verkade dock så innan, med tanke på att jag mådde bra en stund efter tabletten verkade* brukar dock bli liggandes heelt när jag har miinsta feber, så tror inte jag har haft det.. men på g kan det ha försökt varit..nu är jag dock piggare, så hoppas på att jag bara behöver sova lite, o inte stiga upp o ta barnen i morgon, utan få sova ut!!!..är det bara såhär så är det absolut ingen fara.. får jag feber så trycker jag i mig hela asken.. vill ha hit dig på frukost ju!!!
Nä nä du är inte sjuk *inbillning*

Klart vi kommer

LJ2 skrev 2009-07-24 23:00:06 följande:
oj..!!! han va lång!!! hoppas han snart har växt färdigt då?! ja, hade för mig att jag hört, sett, läst det ju tänk så rätt jag hade =)) *o va uppmärksam man e utan att veta om det*
Tror det eller njae han växer nog lite till men så gott som färdig tror jag

LJ2 skrev 2009-07-24 23:01:41 följande:
så säger jag VARJE kväll slutar dock med att man lägger sig 12 typ, o blir lika arg på sig själv varje gång.. o på morgonen fattar man inget alls när man bökar med välling vid sju o hoppas att dom ska somna om av den, vilket dom INTE gör.. o så säer man sig själv att ikväll, då ska jag sova tidigt.. haha... o så komemr kvällen, o här sitter man
Precis! Men jag skulle bara kika till tråden nu innan sängen så NU går jag och lägger mig!
Natti natti!!