• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • mortillsju
    Jen80 skrev 2009-07-24 23:07:17 följande:
    God kväll i tråden ! Kikar in efter att ha varit borta i evigheter. Hur står det till med alla?? Här är det bara bra. Sitter här efter några glas vin och laddar upp inför bröllopet vi ska på imorgon. Är tillbaka efter 5 år som nykter. Känns riktigt härligt måste jag erkänna haha... Underbara bilder i BT!
    Hej!!
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-24 23:04:17 följande:
    Gokväll i tråden! Fick också bekräftelse från Mysgrodan. Bara 11 av 17 plagg fanns Vaddå redan slut på lagret.......har affärerna beställt upp allt eller gick det aldrig till produktion? Får man väl jaga måsten på webbisar då.
    Då fick du ju många. Jag hade ju iofs bara beställt 5 och får 1 av dem.
    Plutten & Pluttan
  • H I L L A
    Jen80 skrev 2009-07-24 23:07:17 följande:
    God kväll i tråden !Kikar in efter att ha varit borta i evigheter. Hur står det till med alla??Här är det bara bra. Sitter här efter några glas vin och laddar upp inför bröllopet vi ska på imorgon. Är tillbaka efter 5 år som nykter. Känns riktigt härligt måste jag erkänna haha...Underbara bilder i BT!
    Hej !!! Det var längesen
    Så Ava ammar inte längre ? Vad hittar ni på i sommar ?
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-24 23:10:26 följande:
    Då fick du ju många. Jag hade ju iofs bara beställt 5 och får 1 av dem.
    Alltså, pussel leggings visste jag ju att dom inte skulle komma, men de andra!
    Men blev mest besviken på badges leggin´gs och 2 av linnena!
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-24 23:13:28 följande:
    Alltså, pussel leggings visste jag ju att dom inte skulle komma, men de andra! Men blev mest besviken på badges leggin´gs och 2 av linnena!
    Ja, visst är det synd. Vilka linnen var det som inte du fick eller som kanske inte ens går i produktion....
    Plutten & Pluttan
  • Jen80
    H I L L A skrev 2009-07-24 23:12:22 följande:
    Hej !!! Det var längesen Så Ava ammar inte längre ? Vad hittar ni på i sommar ?
    Jättelänge sen ju !
    Jo, hon ammar lite, fast väldigt lite. Inatt sov hon hela natten men vaknade vid 5 i morse, ammade och somnade om. Imorgon ska vi på bröölop utan barnen och mina föräldrar ska vara barnvakt. Vi kommer hem på kvällen/natten men jag ska ju dricka och jag hoppas hon inte blir alltför arg om hon får utpumpat på flaska eller välling om hon vaknar på natten. Men det ska nog gå bra. I annat fall blir hon förbannad en stund, inser att hon inte får nåt annat och tar flaska.

Tar det rätt lugnt i sommar. Har varit på Astrid Lindgrens värld, ska väl till Ölands djurpark och på Duran och Mollan (rekommenderas starkt om man ska till Kalmar i sommar under en onsd/torsd).
    Själva?
  • H I L L A
    Jen80 skrev 2009-07-24 23:16:15 följande:
    Jättelänge sen ju !Jo, hon ammar lite, fast väldigt lite. Inatt sov hon hela natten men vaknade vid 5 i morse, ammade och somnade om. Imorgon ska vi på bröölop utan barnen och mina föräldrar ska vara barnvakt. Vi kommer hem på kvällen/natten men jag ska ju dricka och jag hoppas hon inte blir alltför arg om hon får utpumpat på flaska eller välling om hon vaknar på natten. Men det ska nog gå bra. I annat fall blir hon förbannad en stund, inser att hon inte får nåt annat och tar flaska. Tar det rätt lugnt i sommar. Har varit på Astrid Lindgrens värld, ska väl till Ölands djurpark och på Duran och Mollan (rekommenderas starkt om man ska till Kalmar i sommar under en onsd/torsd). Själva?
    Vi har flyttat och donat med det halva sommaren känns det som, men nu är det färdigt, skönt !
    Men vi har hunnit med Liseberg och 1 vecka på stranden i allafall Och nu är makens semester slut så allt är i vanlig ordning igen. Vi är ganska sugna på en utlandsresa i augusti/september, men vi får se hur det blir.
    Nu vill vi se lite nya bilder !!
  • LJ2

nä.. nu blir det nog sängen för min del.. *kurera mig massor!!*
    nattis på er !!

* 3 underbara busfrön *
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-07-24 23:19:46 följande:
    nä.. nu blir det nog sängen för min del.. *kurera mig massor!!*nattis på er !!
    Natti natti

Jag ska också krypa ner i bingen nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14