• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Jes sica
    mortillsju skrev 2009-07-25 15:51:01 följande:
    Jag blev lite glad av Molokatalogen (har du den?) De tokmatchar ju hela tiden och det ser jättefint ut tycker jag. Själv tycker jag att övermatchat känns tristast på barn. Lite ängsligt sådär. Jag tror personligen att en mörklila velourbyxa blir fin till och svart. Här hemma låter jag snart 3-åriga S matcha själv, hon är tokfin hela tiden
    Nä har ju inte det. Jag är lite överdrivet matchningsfreak jag istället Kanske ska sluta med det
  • mortillsju
    Jes sica skrev 2009-07-25 15:53:49 följande:
    Nä har ju inte det. Jag är lite överdrivet matchningsfreak jag istället Kanske ska sluta med det
    Åh då måste du skaffa den. Man blir jätteglad av att bläddra i den. Jag försöker blanda mer numera och det blir mer barnsligt av det, glatt och gulligt. Våga bryta med nyanser, inte perfekt matchning utan nästan matchning. Det blir ofta snyggt och levande
  • Tjollabolla
    Jes sica skrev 2009-07-25 15:49:03 följande:
    Oj haha tur att ni hann iaf
    mortillsju skrev 2009-07-25 15:41:34 följande:
    Då gäller det att vara en naturlig skönhet minsann Om man ska stressa så....
    Haha ja, en himla tur att vi hann! Annars hade jag skämts! Jag som alltid brukar ha koll och vara planeringfreak. Vi ska på ett bröllop till om nån månad och det var kl 16 iaf
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-07-25 15:56:26 följande:
    Haha ja, en himla tur att vi hann! Annars hade jag skämts! Jag som alltid brukar ha koll och vara planeringfreak. Vi ska på ett bröllop till om nån månad och det var kl 16 iaf
    bra att kolla upp det noga innan till nästa gång
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • RååSa BuBBlan

Halli hallå

Idag har jag trååååååååkigt {#lang_emotions_undecided} Skulle behöva göra nåt skoj känner jag {#lang_emotions_dreamer}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Jes sica
    mortillsju skrev 2009-07-25 15:55:54 följande:
    Åh då måste du skaffa den. Man blir jätteglad av att bläddra i den. Jag försöker blanda mer numera och det blir mer barnsligt av det, glatt och gulligt. Våga bryta med nyanser, inte perfekt matchning utan nästan matchning. Det blir ofta snyggt och levande
    Du har så rätt så ska bli lite modigare och börja blanda mer. Måste absolut skaffa katalogen
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-07-25 15:40:33 följande:
    Himmel! Vi fick RUSA iväg innan. Skulle på bröllop, vi trodde det var kl.16. Klockan 13 såg jag att det var kl.14! Attans vad det gick undan Tur att det var här i byn så det gick snabbt att köra dit! Festen kan vi tyvärr inte vara med på, då den är barnfri och alla vi känner är bortresta/upptagna. Lite svårt mitt i sommaren liksom...
    Oj! Ha ha ha Vilken tur ni hann!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • jojoa75

vad säger ni tjejer om mitt vinterklädesproblem?
    Hallon jacka, lila jacka och ett par vinterbyxor
    Ska byxorna vara lila, hallon eller svarta?

• mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 15:58:00 följande:
    Halli hallå Idag har jag trååååååååkigt  Skulle behöva göra nåt skoj känner jag
    Håller med. Tråååkigt är förnamnet. Och inte vill jag gå ut heller *vägrar*
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 15:58:00 följande:
    Halli hallå Idag har jag trååååååååkigt  Skulle behöva göra nåt skoj känner jag
    hoppa lite
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14