• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • LJ2

min söta mamma igen..
    pratade återigen molo.. hon blev sur för en sak hon ville ha till Julia inte fanns i hennes stl..
    har hittat det nu på t.. sa att hon skulle bet halva.. (utan att jag ens sa nåt, sa bara att jag hade hittat det.. jag vill ha den saken med!!) sen säger "pappa" helt plötsligt i bakgrunden att han betalar hela om jag vinner den :-O
    bara sådär..
    "jag betalar upp till 3000 säger han.. haha..  kostar bara runt 400 ny ju, sötgubben..
    ja, han menar verkligen att han bet "min" auktion..
    så, jag SKA vinna den!! *vill såå gärna ha den, men väntar till den går ut, vill ju ha så billigt som möjligt trots allt.. *

nåt annat.. hur e vinterjackorna i stl?? i 80 typ? e dom stora ? långa/korta armar?
    inte haft vintekläder innan (inte såå många mån sen jag blev frälst ju)

* 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    jompa skrev 2009-07-25 21:30:27 följande:
    Japp nu är du ute och cyklar Vi har inte haft en sån vagn, tyvärr kanske jag ska säga, hade nog gärna haft en. Men det är ju försent nu.Jag vill ha lite nya NS byxor i höst och så lite MAT kläder och så behövs ju vinterkläder till båda så pengarna behövs garanterat.
    Attans! Jag som är så kass på att cykla!
    Hmmm vem var det nu igen då? Ja ja det kommer jag väl på.

Massa fint du får hansla i höst då!
    Vi måste nog ha lite höstnytt från NS också. Det är alltid kul.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 21:29:27 följande:
    Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen: Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
    men oj!!!
    dig skulle man haft i närheten nu när sonen fyller 3 i sept!!
    * 3 underbara busfrön *
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 21:32:05 följande:
    min söta mamma igen.. pratade återigen molo.. hon blev sur för en sak hon ville ha till Julia inte fanns i hennes stl.. har hittat det nu på t.. sa att hon skulle bet halva.. (utan att jag ens sa nåt, sa bara att jag hade hittat det.. jag vill ha den saken med!!) sen säger "pappa" helt plötsligt i bakgrunden att han betalar hela om jag vinner den :-Obara sådär.."jag betalar upp till 3000 säger han.. haha..  kostar bara runt 400 ny ju, sötgubben.. ja, han menar verkligen att han bet "min" auktion.. så, jag SKA vinna den!! *vill såå gärna ha den, men väntar till den går ut, vill ju ha så billigt som möjligt trots allt.. *nåt annat.. hur e vinterjackorna i stl?? i 80 typ? e dom stora ? långa/korta armar? inte haft vintekläder innan (inte såå många mån sen jag blev frälst ju)
    naaw vad gulligt..dom söker inte en dotter till *flörta vilt *
    Nu bloggar jag här igen :)
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-25 21:31:05 följande:
    Åååååå så fin!!
    Söööt är hon i alla fall. Lilla S har haft samma appeltröja på sig idag minsann Fast inte så välmatchad som din nedtill. Hon matchade själv idag
    H I L L A skrev 2009-07-25 21:31:34 följande:
    Åhh såååå fint !!!! Vad duktig du är !!!
    Visst blir man sugen på att åtminstonde spana på rosa overall på pop.
    Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen: Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
    Superfin! Vad begåvad du är!
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 21:32:32 följande:
    Attans! Jag som är så kass på att cykla! Hmmm vem var det nu igen då? Ja ja det kommer jag väl på. Massa fint du får hansla i höst då!Vi måste nog ha lite höstnytt från NS också. Det är alltid kul.
    Jag har haft en phil and ted
  • Zvartaliljan
    H I L L A skrev 2009-07-25 21:31:34 följande:
    Åhh såååå fint !!!! Vad duktig du är !!!
    lillronya skrev 2009-07-25 21:31:05 följande:
    Åååååå så fin!!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 21:30:16 följande:
    tjusigt du är super duktig
    Tack Det tog verkligen sin lilla tid...därför jag gör dom redan nu, gör inget om de torkar, tror syrran vill spara dom ändå, ingen lär våga äta dom Det är så kul och avslappnande verkligen o sitta o pyssla med sånt
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • mortillsju
    jompa skrev 2009-07-25 21:30:27 följande:
    Japp nu är du ute och cyklar Vi har inte haft en sån vagn, tyvärr kanske jag ska säga, hade nog gärna haft en. Men det är ju försent nu. Jag vill ha lite nya NS byxor i höst och så lite MAT kläder och så behövs ju vinterkläder till båda så pengarna behövs garanterat.
    Du är duktig på NS byxor va?
  • Rååsa Smurfen
    Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen:Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
    jätte fint vad duktig du ,Maias tårta var okså jätte fin och smakade jätte gott
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14