Åkt ambulans?
Hur många gånger har du åkt ambulans?
För er som vill, varför åkte du ambulans?
Hur många gånger har du åkt ambulans?
För er som vill, varför åkte du ambulans?
Jag bröt foten när jag gick ner för ett trappsteg i kungsträdgården i Sthlm. Jag var lite full och foten vred sig rakt bakåt.
Så istället för att peka uppåt som en vanlig fot gör så pekade den rakt neråt istället. Såg helt sjukt ut och det såg inte mer normalt ut när jag vickade på tårna.
Fick åka ambulans med sirener på. Men jag var så hög på morfin att det enda jag tänkte på var att jag inte såg ut genom fönstrerna och kunde se hur snabbt vi åkte.
Sen flirtade jag friskt med ambulanssjukvårdaren också och berättade hur uuuundeeerbart snygg han var! Snaka om pinsamt. han var inte speciellt intresserad.
Fick operera in en platta 4 skruvar och en spik för att dom skulle hålla ihop foten igen. Det var ett helvete!
2 gånger brusten blindtarm sen vred jag knät ur led andra gången
1 gång när jag var 14. Föll ihop i den absolut värsta smärtan. Dom trodde först att det var blindtarmen som sprack men det visade sig vara ägglossning....
Första gången: Astmatiska besvär i samband med alkohol, red bull och värme
Andra gången: självmordsförsök
Och jag har fött 6 barn men bara behövt ambulans vid två av förlossningarna, men båda hade bråttom till världen, varav den ena låg på sidan och jag hade krystvärkar, inte roligt.
Har åkt flera gånger, ingen aning om hur många.. Dock vet jag att alla gånger har varit insulincoma.. Hade ätstörningar och då blev det extra många under några år - nu är det bättre, har åkt en gång det senaste året, tror jag..
5 gånger . 1 alkolholförgifning för mig som ung . 2 gånger för åkt med min mamma . 1 gång åkte jag med min sambo . 1 gång till för mig, jag det blev 5 gånger . så jag svarade fel .