Åkt ambulans?
Hur många gånger har du åkt ambulans?
För er som vill, varför åkte du ambulans?
Hur många gånger har du åkt ambulans?
För er som vill, varför åkte du ambulans?
Har åkt två gånger. Ena gången var det självförvållat, dock väldigt många årsedan när man skulle testa alkohol och lite piller på det. Det blev inte alls bra och jag har aldrig gjort om det
Andra gången var när vår dotter var ca 1 år och satte i halsen ordentligt så ambulansen fick komma och det var tur för de räddade livet på vår älskade dotter som nu är drya 3 år, det var en fruktansvärd upplevelse
Sen har jag faktiskt åkt ambulans ganska många gången när jag tänker efter ju... Jobbar på att vårdboende där vi ofta behöver skicka in vår vårdtagare och finns det inga anhöriga så följer vi med... De gångerna kan jag inte räkna faktiskt...
2 gånger.
Första som barn när familjen var med i en trafikolycka.
Andra förra våren då vårat hus brann.
1 gång. När jag födde mitt sjätte barn i bilen skickade de en ambulans att hämta mig.
Jag hade en man på jobbet som behövde åka in akut till Psyk så jag fick hänga med ![]()
1 gång.
2 veckor efter förlossningen började jag störtblöda, trodde fan jag skulle förblöda..
Har åkt ambulans 1 gång, pga panikångestattack (för första gången, trodde jag skulle dö och hade ingen aning om att det var psykiskt) ett par veckor efter min förlossning.
Det kändes som på film. Helt skumt. Fortfarande blir jag väldigt känslosam när jag ser ambulanser. Jag hade ju till och med sagt hejdå till min son och min man.. var helt övertygad om att livet var slut..