• Anonym (Exet)

"Clone a willy" från ex...

Min fd sambo och jag gjorde slut här i veckan. Vi är fortfarande sams och har bestämt oss för att bo tillsammans tills han hittar en annan lägenhet (som vänner då). Igår kom han hem och berättade att han hade köpt en present till mig. Blev väldigt förvånad då han annars aldrig brukar köpa presenter så varför nu när det är slut? När jag väl fick se vad det var så tyckte jag att det var lite kul, men man börjar ändå fundera lite på hur han tänkte när han köpte den åt mig. Han hade köpt "Clone a willy". Alltså, han gjorde sin "vän" så att den kunde bli en sexleksak till mig.

Hur hade ni reagerat om ni hade fått något sådant efter att det hade tagit slut mellan er?

• Svar på tråden "Clone a willy" från ex...
  • olandstoken

haha... jag tycker allt att han är lite knäpp eller så har han bara bra självförtroende...

• Anonym (snopp)

Nja, hade känns pinsamt...du ska väl hitta nya snoppar nu inte hänga kvar med en avbild av exets?

• Anonym (,,)

"Konstigt" är det enda jag kommer på.

• Ulf Harrys Farsa
    olandstoken skrev 2009-07-09 12:33:41 följande:
    haha... jag tycker allt att han är lite knäpp eller så har han bara bra självförtroende...
    hehe jag funderar på att köpa en, speciellt nu när Teknikmagasinet har ett kit för självlysande avgjutningar :)
    Han ville ge dig ett minne av allt skoj, en eloge till honom som vågade.
  • Polly S

har du inte gjort slut med hans kuk också, så varför skulle du vilja ha den?

• Anonym (Exet)

Lite skumt. Sen kan jag inte låta bli att tänka på då jag tycker det är en liten krydda att ha med sexleksaker när man har sex med en partner. Vad kommer den nya partnern säga då han ser att jag har en "clone a willy"? Inte direkt så att man kan ta med sig den i sängen med den nya utan att tänka på mitt ex, vilket kanske var en tanke från hans sida.. Ha ha..

• Anonym (Exet)

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-07-09 12:35:10 följande:

hehe jag funderar på att köpa en, speciellt nu när Teknikmagasinet har ett kit för självlysande avgjutningar :) Han ville ge dig ett minne av allt skoj, en eloge till honom som vågade.
    Jag hörde om de där självlysande med, ha ha.
    Kanske en eloge, men det är väll ändå lite konstig present att ge till någon man inte är tillsammans med längre?
  • emeliev

haha!
    njaa.. vet inte riktigt.. känns som att det är lite sjukt lixom. han verkar vilja att du ska ha "hans" snopp även i fortsättningen till din njutning. alltså inte träffa andra.. men de kan ju vara ett skämt!

• Anonym

ja du det var ju en bra fråga, skulle nog tror jag bli lite ställd å fundera varför jag fick den.

vill han verkligen det ska vara slut? eller tycker han bara om tanken på att du ska ha en del av honom å leka med ?
    rädd du ska träffa nån annan?

har nog tyvärr inga bra svar å ge.. har du frågat honom hur han kom på den ideen nu när det är slut?

• Anonym (Exet)
    Polly S skrev 2009-07-09 12:36:21 följande:
    har du inte gjort slut med hans kuk också, så varför skulle du vilja ha den?
    Jag har väll inget negativt att säga om den, men frågan är vad han tänkte egentligen. Jag borde väll ha "gjort slut" med den med.
Svar på tråden "Clone a willy" från ex...