• Anonym (Exet)

"Clone a willy" från ex...

Min fd sambo och jag gjorde slut här i veckan. Vi är fortfarande sams och har bestämt oss för att bo tillsammans tills han hittar en annan lägenhet (som vänner då). Igår kom han hem och berättade att han hade köpt en present till mig. Blev väldigt förvånad då han annars aldrig brukar köpa presenter så varför nu när det är slut? När jag väl fick se vad det var så tyckte jag att det var lite kul, men man börjar ändå fundera lite på hur han tänkte när han köpte den åt mig. Han hade köpt "Clone a willy". Alltså, han gjorde sin "vän" så att den kunde bli en sexleksak till mig.

Hur hade ni reagerat om ni hade fått något sådant efter att det hade tagit slut mellan er?

• Svar på tråden "Clone a willy" från ex...
  • Anonym (turknutte)

Jag skulle vara glad att det tagit slut! Vilken uppblåst idiot, släng avgjutningen i sopen och se till att hn flyttar ut snarast.

• Chesses
    Anonym skrev 2009-07-09 20:44:32 följande:
    Hahaha! Jag kan se hysterikorna i otrohets-forumet: "Mitt ex tjej har en avgjutning av hans penis och vägrar lämna tillbaks den, hur ska jag stå ut med detta?".
    haha klckrent! :-P
  • malinagirl

Hahahaha du kommer nog hitta andra bra grejer så småningom...konstigt gjort.

• LillaEllan

Hehe var försiktig bara jag fick åka till akuten efter använt vår efter en kraftig allergi chock haha

• MammaMadde83

skulle jag och min sambo göra slut vilket jag aldrig hoppas att det blir med då ska jag vilja ha en sån från honom haha den är ju perfekt nu så kan man få en fejk av honom om det tog slut varför inte *ler*

• Hallonbåten

Ångrar ju att man inte har samlat en från varje ex man har, hade varit jävligt kul!

*Melvin 050715* + BF okt.
  • feelings
    Hallonbåten skrev 2009-07-10 10:16:49 följande:
    Ångrar ju att man inte har samlat en från varje ex man har, hade varit jävligt kul!
    Då hade man verkligen kunnat säga till dem att Petters är större än Håkans osv ... så hade de sluppit att undra ..

Tex:

Du dejtar en kille som kommer in på biten med hur stor var din förra...
    Går till byrålådan och säger så här var den ... o tar fram den där dammiga leksaken...
    Ska vi jämnföra ? ... Jag hade lagt mig dubbel av garv om detta hade skett ...
    Jag har 3½ barn ... ;)
  • Anonym

Invisible case: Jättepraktiskt, man hade även kunnat låna ut dem om nån ville provköra innan de dejtade

• Hallonbåten

Åmeh, va konstigt det blev, jag skulle ju inte va anonym!

Tänk dig den här konversationen mellan två tjejkompisar:
    -Jag skulle vilja träffa nån, känner du ingen som du kan presentera mig för?
    -Jo men självklart, gå upp o kolla i min byrålåda om du hittar nån du gillar. Du kan låna med några hem om du har svårt att bestämma dig. De i den gröna lådan är lediga och de i den röda lådan är upptagna.

*Melvin 050715* + BF okt.
Svar på tråden "Clone a willy" från ex...