• Anonym (Exet)

"Clone a willy" från ex...

Min fd sambo och jag gjorde slut här i veckan. Vi är fortfarande sams och har bestämt oss för att bo tillsammans tills han hittar en annan lägenhet (som vänner då). Igår kom han hem och berättade att han hade köpt en present till mig. Blev väldigt förvånad då han annars aldrig brukar köpa presenter så varför nu när det är slut? När jag väl fick se vad det var så tyckte jag att det var lite kul, men man börjar ändå fundera lite på hur han tänkte när han köpte den åt mig. Han hade köpt "Clone a willy". Alltså, han gjorde sin "vän" så att den kunde bli en sexleksak till mig.

Hur hade ni reagerat om ni hade fått något sådant efter att det hade tagit slut mellan er?

• Svar på tråden "Clone a willy" från ex...
  • MrsDeepblue

Oj, jag tycker att folk överanalyserar lite i den här tråden...

Jag skrattade gott när jag läste TS, jag tyckte det var en jättekul idé av honom, och det verkar som att ni har en härlig vänskap, annars skulle han inte ha gjort något sånt. Jag tolkar det som att han bara gjorde det som en kul grej, och jag tror inte att han förväntar sig att TS ska behålla den för all framtid...

• Marlean

Jag hade tyckt att han var tragisk och hade nog bett honom använda den på sig själv om han är så ego. =P

• linda007

Jag skulle se det som en kul grej bara! Jättekul om ni är vänner och han kan vara så rolig.. liksom, "bara för att vi gör slut ska du inte behöva förlora den här fantastiska kuken!"

• Lebowski

Inte så mycket att läsa in då det är en kille. han vill fortsätta ha sex, punkt slut. Vi är rätt enkla. han råkade bara ha humor också

• stiäärna

Han vill väl bara ge dig ett minne. Bara att tacka och ta emot, slänga i en låda och ta fram om 5 år och garva lite

• Anonym

Hahaha! Jag kan se hysterikorna i otrohets-forumet: "Mitt ex tjej har en avgjutning av hans penis och vägrar lämna tillbaks den, hur ska jag stå ut med detta?".

• feelings

För mig låter det som att han statuserar ert förhållande med att han har en gyllende ku.k och att du ska skatta dig lycklig av att få en kopia ..

Nej släng skiten eller säg att han kan stoppa upp den någonstans..

Skulle du vara desperat efter sex så skulle du lika gärna kunna ta en gurka eller så .. grov tanke..

Jag har 3½ barn ... ;)
  • AlexiusMamma

Sjukt roligt och arrogant :P haha...

Svar på tråden "Clone a willy" från ex...