• Anonym (Exet)

"Clone a willy" från ex...

Min fd sambo och jag gjorde slut här i veckan. Vi är fortfarande sams och har bestämt oss för att bo tillsammans tills han hittar en annan lägenhet (som vänner då). Igår kom han hem och berättade att han hade köpt en present till mig. Blev väldigt förvånad då han annars aldrig brukar köpa presenter så varför nu när det är slut? När jag väl fick se vad det var så tyckte jag att det var lite kul, men man börjar ändå fundera lite på hur han tänkte när han köpte den åt mig. Han hade köpt "Clone a willy". Alltså, han gjorde sin "vän" så att den kunde bli en sexleksak till mig.

Hur hade ni reagerat om ni hade fått något sådant efter att det hade tagit slut mellan er?

• Svar på tråden "Clone a willy" från ex...
  • 010306

skulle tycka att det va rätt ego av han , som att han trodde att man skulle sakna hans snopp så att inte vanliga dildos /andra män skulle duga *ss*

• Miss Obsessive
    Hallonbåten skrev 2009-07-10 10:53:28 följande:
    Åmeh, va konstigt det blev, jag skulle ju inte va anonym! Tänk dig den här konversationen mellan två tjejkompisar: -Jag skulle vilja träffa nån, känner du ingen som du kan presentera mig för? -Jo men självklart, gå upp o kolla i min byrålåda om du hittar nån du gillar. Du kan låna med några hem om du har svårt att bestämma dig. De i den gröna lådan är lediga och de i den röda lådan är upptagna.
    Haha :D
  • LitenBlomma
    Åmeh, va konstigt det blev, jag skulle ju inte va anonym! Tänk dig den här konversationen mellan två tjejkompisar: -Jag skulle vilja träffa nån, känner du ingen som du kan presentera mig för? -Jo men självklart, gå upp o kolla i min byrålåda om du hittar nån du gillar. Du kan låna med några hem om du har svårt att bestämma dig. De i den gröna lådan är lediga och de i den röda lådan är upptagna.
    Jag döööör!
    Ludwig -02, Meja -08 & Ida BF i augusti -09
  • zoftnezz
    Hallonbåten skrev 2009-07-10 10:16:49 följande:
    Ångrar ju att man inte har samlat en från varje ex man har, hade varit jävligt kul!
    Hahaha... Klockrent... Sicken samling... Säljes sedan till högstbjudande...
  • Anonym (Exet)
    Hallonbåten skrev 2009-07-10 10:16:49 följande:
    Ångrar ju att man inte har samlat en från varje ex man har, hade varit jävligt kul!
    Så här i efterhand kan jag hålla med om att det skulle vara roligt. Sen samla ihop sig till en liten penislåda, ha ha
  • Hallonbåten

Synd att man redan är gift, och karlbytartiden är förbi. För det skulle verka lite oförskämt att ringa runt till sina ex och be om "en liten tjänst" nu va??

*Melvin 050715* + BF okt.
  • Anonym (Exet)
    Hallonbåten skrev 2009-07-10 14:10:27 följande:
    Synd att man redan är gift, och karlbytartiden är förbi. För det skulle verka lite oförskämt att ringa runt till sina ex och be om "en liten tjänst" nu va??
    Nej, ring runt du, det är helt ok ;)
    Berätta bara här vad dom svarar sen :D
  • Hallonbåten

*kastar mig över telefonen*

• Thaleya

Jag hade nog frågat om han gjorde avbildningen för att försäkra sig om att det aldrig skulle bli ni två igen.

Hade förmodligen använt den med. Han kanske har taskig självkänsla och vill försäkra sig om att du inte glömmer honom. Eller så är han overconfident och snäll, vet ej.

• Anonym (Exet)
    Hallonbåten skrev 2009-07-10 14:19:14 följande:
    *kastar mig över telefonen*
    Hur gick det? ;)
  • Hallonbåten

Jag är bara i research-fasen än, håller på och letar telefonnummer hela dagarna

• Thaleya

Hur gör man förresten en Clone- a - willy? Hur länge måste man vara hård? jag skulle gärna vilja göra en, men jag tvivlar på att sambon kan behålla ståndet om det är en timgjutning man gör och måste vara hård hela tiden.

• Thaleya
    HAHAHAHA
  • Anonym (Exet)
    Hallonbåten skrev 2009-07-14 11:30:49 följande:
    Jag är bara i research-fasen än, håller på och letar telefonnummer hela dagarna
    Leta vidare du ;)
  • Anonym (Exet)
    Thaleya skrev 2009-07-14 11:57:08 följande:
    Hur gör man förresten en Clone- a - willy? Hur länge måste man vara hård? jag skulle gärna vilja göra en, men jag tvivlar på att sambon kan behålla ståndet om det är en timgjutning man gör och måste vara hård hela tiden.
    Tror du ska hålla ståndet i ca 3 minuter. En timme tror jag det är få som hade klarat av, ha ha.
    Du rör ihop en massa saker du får med i kittet och häller i en cylinder och sen stoppar han in sin lille vän. Väntar ett par minuter och sen drar han ut den så får avgjutningen stå och torka. Allt står på paketet :)
  • Thaleya

Anonym (Exet) skrev 2009-07-19 16:50:07 följande:

Tror du ska hålla ståndet i ca 3 minuter. En timme tror jag det är få som hade klarat av, ha ha. Du rör ihop en massa saker du får med i kittet och häller i en cylinder och sen stoppar han in sin lille vän. Väntar ett par minuter och sen drar han ut den så får avgjutningen stå och torka. Allt står på paketet :)
    nice :D
Svar på tråden "Clone a willy" från ex...