• Anonym (Exet)

"Clone a willy" från ex...

Min fd sambo och jag gjorde slut här i veckan. Vi är fortfarande sams och har bestämt oss för att bo tillsammans tills han hittar en annan lägenhet (som vänner då). Igår kom han hem och berättade att han hade köpt en present till mig. Blev väldigt förvånad då han annars aldrig brukar köpa presenter så varför nu när det är slut? När jag väl fick se vad det var så tyckte jag att det var lite kul, men man börjar ändå fundera lite på hur han tänkte när han köpte den åt mig. Han hade köpt "Clone a willy". Alltså, han gjorde sin "vän" så att den kunde bli en sexleksak till mig.

Hur hade ni reagerat om ni hade fått något sådant efter att det hade tagit slut mellan er?

• Svar på tråden "Clone a willy" från ex...
  • Polly S

ska man se på det så är det ju inte helt OK att ge en _kompis_ en avgjutning av sin kuk heller... eller brukar han göra det?

Anonym (Exet) skrev 2009-07-09 12:55:56 följande:

Jag är fortfarande vän med mitt ex och känner inte för att kränka honom. Även om vi är vänner så känns det ändå skumt att han ger något sådant.
  • Mrs Moneybags

Fan vad sjukt, hahhaha!

Jag tror jag hade lagt den i någon låda någonstans för att kunna ta fram den när jag skulle bjuda honom och hans nya tjej på middag... "Kommer du ihåg när du gav mig den här i present!?"

Nej, ärligt talat skulle jag nog kasta den och inte snacka med honom om det. Han får ta upp det om han känner att det är ett intressant samtalsämne.

• SuzR

hahahah jag fick mig ett gott skratt! jag skulle säga nåt om att han var sjuk i huvet men behålla presenten. lite roligt var det allt.

• Anonym (Exet)
    Polly S skrev 2009-07-09 13:04:28 följande:
    Klart inte, det var första gången (enligt honom i alla fall) som han har gjort något sådant.
  • Polly S

jaha, då tror jag det är ett klumpigt försök att hålla kvar dig -eller iaf sexet.
    som sagt, man ger ju inte kompisar såna presenter...

Anonym (Exet) skrev 2009-07-09 13:02:42 följande:

Men jag vet att han egentligen skulle vilja fortsätta vara tillsammans med mig
  • Anonym (Exet)
    Polly S skrev 2009-07-09 13:16:44 följande:
    Det kanske det är. Dock har vi pratat igenom detta båda två och vi har kommit överens och vet var vi står så jag tror inte att det handlar om att han vill ha kvar mig. Sen vet han ju också hur det ligger till med sexet.
    Nej det är inte något man ger åt sina kompisar.
  • Polly S

så varför fick du den?

Anonym (Exet) skrev 2009-07-09 13:30:13 följande:

Nej det är inte något man ger åt sina kompisar.
  • Anonym

Det låter ju som nån form av kontrollbeteende. Att han vill hålla sig kvar på nåt sätt, och hoppas på att du inte vill ligga med andra när du har den där. Eller något.

• Anonym (Exet)
    Polly S skrev 2009-07-09 13:31:08 följande:
    Ja du, ingen aning. ha ha..
  • Anonym (Exet)
    Anonym skrev 2009-07-09 13:35:02 följande:
    Det låter ju som nån form av kontrollbeteende. Att han vill hålla sig kvar på nåt sätt, och hoppas på att du inte vill ligga med andra när du har den där. Eller något.
    Kanske det.. Var lite av min tanke. Att han vill att jag ska tänka på honom i alla fall.
Svar på tråden "Clone a willy" från ex...