• Anonym (Exet)

"Clone a willy" från ex...

Min fd sambo och jag gjorde slut här i veckan. Vi är fortfarande sams och har bestämt oss för att bo tillsammans tills han hittar en annan lägenhet (som vänner då). Igår kom han hem och berättade att han hade köpt en present till mig. Blev väldigt förvånad då han annars aldrig brukar köpa presenter så varför nu när det är slut? När jag väl fick se vad det var så tyckte jag att det var lite kul, men man börjar ändå fundera lite på hur han tänkte när han köpte den åt mig. Han hade köpt "Clone a willy". Alltså, han gjorde sin "vän" så att den kunde bli en sexleksak till mig.

Hur hade ni reagerat om ni hade fått något sådant efter att det hade tagit slut mellan er?

• Svar på tråden "Clone a willy" från ex...
  • NadiaMi

Jag hade nog tackat nej med ett leende, påpekat att om jag har gjort slut med honom så inkluderar det även den lilla delen och uppmanat honom att ge den till sin framtida flickvän istället.

Han kan ju iofs ha ordnat det sedan tidigare och inte kommit sig för att ge den till dig medan ni bråkat och nu tänkt att 'bättre sent än aldrig' och gett den till dig nu när ni kommer överens.
    För det låter ju inte som något han borde ha kommit på att göra efter att det tagit slut mellan er...

• beEMbe

tyckt att det var ett märkligt beteende som om du aldrig ska få lov att glömma hans underbara kuk

..........love my kids..........
  • Anonym (Exet)
    Anonym skrev 2009-07-09 12:38:23 följande:
    ja du det var ju en bra fråga, skulle nog tror jag bli lite ställd å fundera varför jag fick den. vill han verkligen det ska vara slut? eller tycker han bara om tanken på att du ska ha en del av honom å leka med ? rädd du ska träffa nån annan? har nog tyvärr inga bra svar å ge.. har du frågat honom hur han kom på den ideen nu när det är slut?
    Jag har frågat honom men jag har inte direkt fått något svar. Han sa väll mer "jag tänkte att du kanske ville ha det".
    Jag kommer behålla den och ha den som minne så länge jag är singel och bor ensam men sen då?
    Hade det gått att göra en "clone a pussy" hade jag nog inte kommit på tanken att göra det till någon jag inte längre har ett sånt förhållande till.
  • Anonym (Exet)
    NadiaMi skrev 2009-07-09 12:39:21 följande:
    Jag hade nog tackat nej med ett leende, påpekat att om jag har gjort slut med honom så inkluderar det även den lilla delen och uppmanat honom att ge den till sin framtida flickvän istället. Han kan ju iofs ha ordnat det sedan tidigare och inte kommit sig för att ge den till dig medan ni bråkat och nu tänkt att 'bättre sent än aldrig' och gett den till dig nu när ni kommer överens. För det låter ju inte som något han borde ha kommit på att göra efter att det tagit slut mellan er...
    Jag vet dock att han åkte och köpte den igår och gjorde den då, alltså efter att det tagit slut mellan oss. Så att han skulle haft den liggandes innan är inte något som skett.
  • Polly S

då tycker jag det låter riktigt konstigt från hans sida.

Anonym (Exet) skrev 2009-07-09 12:41:27 följande:

Jag vet dock att han åkte och köpte den igår och gjorde den då, alltså efter att det tagit slut mellan oss. Så att han skulle haft den liggandes innan är inte något som skett.
  • Anonym

vi har gjort en clone a willy av min sambos snopp!den är jättehård och obehaglig..nästan rivs!

• NadiaMi

Anonym (Exet) skrev 2009-07-09 12:41:27 följande:

Ja, då har jag slut på hållbara teorier.

Men fråga honom hur sjutton han tänkte med tanke på att ni ju faktiskt har gjort slut. Vad har han tänkt att du ska göra med den liksom?
    Ja, förutom det uppenbara då, men ändå...
  • Anonym (Exet)
    Anonym skrev 2009-07-09 12:43:39 följande:
    vi har gjort en clone a willy av min sambos snopp!den är jättehård och obehaglig..nästan rivs!
    Ok, hur kommer det sig att den gör det? Blev det inget bra?
    Är lite skillnad också då man gör en av sin sambo. Kan jag också tänka mig om jag befann mig i förhållandet, men att vilja ha av sitt ex. Skulle du vilja ha det?
  • Anonym

kan det vara ett sätt att visa han inte vill det ska vara helt slut?

• Anonym (Exet)
    NadiaMi skrev 2009-07-09 12:44:12 följande:
    Anonym (Exet) skrev 2009-07-09 12:41:27 följande: Ja, då har jag slut på hållbara teorier. Men fråga honom hur sjutton han tänkte med tanke på att ni ju faktiskt har gjort slut. Vad har han tänkt att du ska göra med den liksom? Ja, förutom det uppenbara då, men ändå...
    Visst, men det känns som att om jag "ställer honom mot väggen" kanske han blir sur och nu när vi avslutat som vänner så vill man inte riktigt göra något åt saken då vi fortfarande bor ihop. Jag vart mer själv ställd mot väggen då han gav mig den.
Svar på tråden "Clone a willy" från ex...