• kaji78

piercing?

någon som har erfarenhet av piercing i bröstvårtor eller klitoris?

maken har börjat mumla om att jag borde ha det.

jag fattar att det gör ont att göra dem men sen...?

tar det lång tid att läka? blir man mer/mindre känlig? är de inte ivägen?

någon som vet?

• Svar på tråden piercing?
  • Knastroll82

Vänta nu...
    Förstår jag dig rätt nu:
    Du ska göra ett ingrepp på din kropp som du själv INTE vill, bara för att din karl vill att du ska ha det?

Skulle du operera brösten också om han ville det? Plastikoperera muffen? Tatuera hans namn i pannan?

Man ska aldrig göra saker som man inte måste om man inte själv vill!

• kaji78
    Knastroll82 skrev 2009-07-11 14:55:22 följande:
    Vänta nu...Förstår jag dig rätt nu:Du ska göra ett ingrepp på din kropp som du själv INTE vill, bara för att din karl vill att du ska ha det?Skulle du operera brösten också om han ville det? Plastikoperera muffen? Tatuera hans namn i pannan?Man ska aldrig göra saker som man inte måste om man inte själv vill!
    det där beror på vilken sorts relation man har. i vår relation är det otänkbart att jag vägrar göra något som maken vill.
  • Niccita

Om du gör den kommer det att gå finfint, jag tejpade på en bomulspad över den den första tiden, då slapp man riskera att den fastnade eller att kläder gnuggades mot den. Är man försiktig så läker den ju snabbare

• Anonym

Jag har haft i både bröstvårtan och klitoriskappan. Båda gjorde ont men bröstvårtan var mycket värre. Allt var positivt med den i kappan men jag kan inte säga samma om den andra. Bröstvårtan gjorde jätte ont, efter 6 månader hade den fortfarande inte läkt så vid sex eller annat gäller det att inte komma när för då blir det grymt mycket värre. Piercingen var helt underbar att titta på. Men man kunde tyvärr aldrig göra annat än att titta på den. En piercing mår inte bra av tryck under läktiden heller så att ligga hur man vill t.ex. på mage var för mig omöjligt. Det slutade med att jag tog ur den efter två år då det bara varit problem och den började växa ut. Jag är glad att det gick amma sen men jag kan fortfarande, 5 r senare, trycka ur var ur bröstvårtan.

Så om han tycker du ska ha en sån borde han verkligen vara medveten om riskerna och vilket helvete det KAN vara.

För endel fungerar denna piercingen utmärkt men jag skulle aldrig rekomendera någon att göra den. Möjligt om man vill riskera att ge personen ett helvete under minst ca 6 mån.

• Anonym (nåldynan)

Jag har haft i bröstvårta och har i klitoriskappan nu. Jag tyckte att naveln gjorde ondare än båda dom två. Men klart att de känns.
    läkningen av kappan gick väldigt fort! de är underliv och tunga som har de bästa läkningsköttet. Tycke absolut att du ska göra dom! jag ångrar de inte en sekund! Fick ta bort den jag hade i börstvårtan pga infektion, jag orkade inte hålla på och göra rent.. de ångrar jag idag!
    Jag är mer känslig i klitoris nu, hade svårt för orgasm innan de har jag inte längre!
    lycka till!

• Hontass

Jag har både tuttar och klitoris.

Klitoris gjorde ont men inte så farligt, läkte på ett par dagar och ger mig ganska bra med stimulans "ring" Problemet i början var bara att jag inte kunde cykla utan att få orgasm på cykelbanan, det lade sig dock efter några veckor

Brösten där i mot gör jag aldrig om för fy f*n vad ont det gjorde att göra dom. Lik förbannat så gjorde jag det andra bröstet efter att ha vrålat sönder halsen när jag gjorde den första.

Men har blivit lagom känslig med dom i och stimulans av bröstvårtorna är mer njutbar nu än innan. Tyvärr fick jag ta ur dom ur brösten här om dagen eftersom jag är i vecka 28 och tuttarna sväller som meloner och stavarna skavde.
    Hoppas på att kunna sätta i dom snart igen för att de inte ska växa igen.
    Vill inte vara utan dom.

• Limus

Har i kappan, läkte otroligt fort och den är väldigt trevlig att ha. Det finns ju både ring och stav du kan sätta i, det är upp till dig själv.

Det känns ju att pierca sig, men det är inte farligt alls. Lycka till!

• Anonym (Hmm)
    kaji78 skrev 2009-07-11 15:22:45 följande:
    det där beror på vilken sorts relation man har. i vår relation är det otänkbart att jag vägrar göra något som maken vill.
    Smärtan är inte mycker att oroa sig över, går fort att göra dem. Sedan läker det väldigt fort (iaf för mig i klitoris) medan det kan ta längre tid i bröstvårtan. Man blir lite extra känslig, ångrar inte alls att jag gjort det!

Det som däremot oroar mig är citatet här ovanför. Trivs du verkligen i relationen när ni har det sådär? För mig känns det som ett fängelse, skulle aldrig acceptera att min kille skulle bestämma vad jag får eller inte får göra. Hemskt anser jag.
  • Anonym (Hmm)

Aha, nu läste jag din presentation, nu förstår jag lite mer :) Men kan ändå tycka det är lite extremt att göra ändringar på sin kropp som man inte vill eftersom mannen vill det, men om du trivs med det så...

• Anonym (hade)
    kaji78 skrev 2009-07-11 13:36:51 följande:
    Anonym (hade) skrev 2009-07-11 13:22:50 följande:
    hur länge tog det innan du gav upp o tog ut den?hur gör man med kläder under läktiden, man kan ju inte gärna gå naken på överkroppen.gjorde det superont att göra den?
    Jag hade den nog 2 år innan jag gav upp. den likson bara fassnade i bhn. skötte den efter konstens alla regler men de gick inte.
    Tycker inte att det gjorde ont alls
Svar på tråden piercing?