namntatuering
Skulle vilja tatuera in mitt barns namn och födelsedatum men vet inte vart eller hur jag vill ha tatueringen. Nån som har nå bra förslag? Eller nån som redan har gjort det och har en bild så ja kan få lite idéer.
Skulle vilja tatuera in mitt barns namn och födelsedatum men vet inte vart eller hur jag vill ha tatueringen. Nån som har nå bra förslag? Eller nån som redan har gjort det och har en bild så ja kan få lite idéer.
handleden kanske...
Jo ja har funderat på de men passar de att ha 2 namn där utifall de skulle komma en till bebis lite senare =). får ja en till vill ja ju ha dennes namn oxå.
hej. Jag tatuerade mina 2 barns namn som ett armband runt handleden för ca 1 månad sedan. Har tyvärr ingen bild men är riktigt riktigt nöjd..=)
Har du namnen på insidan av handleden då? gör de inte ont att tatuera på senorna man har där?
nee jag har namnen som ett helt armband och sedan ett band igenom på nåt vis så det håller barnen samman... svårt att förklara men det är iaf ett band runt hela. Hoppas du förstår när jag är så dålig på att förklara..=) Ska försöka få upp en bild på den men är inte hemma förrän på fredag så då fixar jag det..=)
jag tatuerade hennes fotavtryck och namn på bröstkorgen precis över hjärtat
Har henne "nära" hjärtat hela tiden
Jag har tatuerat handleden, inte namn då men jag tycker att smärtan var skön.
Alltså, det var inte särskilt farlig och det gick så snabbt. :P
Men jag ska ialf tatuera in min dotters födelsedatum i romerska siffror på nyckelbenet.
Kanske kan va nåt? :)
Jag har min ena dotters namn på handleden och sen två japanska tecken som står för lycka ovanför, ovanför dom ska jag tatuera in min andra dotters namn snart