• LillaCamilla

namntatuering

Skulle vilja tatuera in mitt barns namn och födelsedatum men vet inte vart eller hur jag vill ha tatueringen. Nån som har nå bra förslag? Eller nån som redan har gjort det och har en bild så ja kan få lite idéer.

• Svar på tråden namntatuering
  • LillaCamilla
    EttElaktTroll skrev 2009-07-16 00:47:05 följande:
    Jag har min ena dotters namn på handleden och sen två japanska tecken som står för lycka ovanför, ovanför dom ska jag tatuera in min andra dotters namn snart
    Du har ingen bild på den?
  • EttElaktTroll

nej men jag kan ordna

LillaCamilla skrev 2009-07-16 00:48:18 följande:
    Du har ingen bild på den?
  • emma enhörning

Jag vill också tatuera ni mina barns namn som ett armband! Men jag vet inte hur det ska göras riktigt... Om det någongång skulle komma ett barn till ska ju detta namn också få plats på ett snyggt sätt!

• LillaCamilla

emma enhörning skrev 2009-07-16 01:00:10 följande:

Jag vill också tatuera ni mina barns namn som ett armband! Men jag vet inte hur det ska göras riktigt... Om det någongång skulle komma ett barn till ska ju detta namn också få plats på ett snyggt sätt!
    Precis. Skulle vilja ha många bilder på folk som redan har gjort de så man får många idéer =)
  • Edenshage

Jag har barnens namn på handlederna. Gjorde inte speciellt ont, klart att det känns, men inte ont som man tror. Bilderna är tagna nån vecka efter, så de är lite svullna och röda, men du fattar ju poängen!
    20081120728.jpg20081120727.jpg

• EttElaktTroll

Nu finns en bild i mitt galleri.

Jag är dock varken en mästerfotograf eller bra på fotografering med vänster hand

• EttElaktTroll

Tack så mycket

Edenshage skrev 2009-07-16 01:09:43 följande:
    snyggt!
  • LillaCamilla

EttElaktTroll och Karin1977- dom va riktigt snygga båda eras. Vart sugen på att göra min tatuering på handleden nu. Skulle tro att de blir där ja gör den. Tackar för bilderna och tack alla andra för era förslag! =)

• EttElaktTroll

Åh såg inte du hade lagt in bilder här ju

FINT!

Edenshage skrev 2009-07-16 01:06:38 följande:
    Jag har barnens namn på handlederna. Gjorde inte speciellt ont, klart att det känns, men inte ont som man tror. Bilderna är tagna nån vecka efter, så de är lite svullna och röda, men du fattar ju poängen!
Svar på tråden namntatuering