namntatuering
Skulle vilja tatuera in mitt barns namn och födelsedatum men vet inte vart eller hur jag vill ha tatueringen. Nån som har nå bra förslag? Eller nån som redan har gjort det och har en bild så ja kan få lite idéer.
Skulle vilja tatuera in mitt barns namn och födelsedatum men vet inte vart eller hur jag vill ha tatueringen. Nån som har nå bra förslag? Eller nån som redan har gjort det och har en bild så ja kan få lite idéer.
The garden of Eden skrev 2009-07-18 22:43:54 följande:
Kanske ska tillägga att min tatuering är "Eden".
Jag har barnens namn tatuerade strax nedanför nacken. Finns bild i galleriet. Det gjorde inte speciellt ont och där finns väldigt mycket plats för fler namn om det skulle vara så.
Jag har sett en fin tatuering där en tjej hade namnet på sina två barn på skuldran i varsitt hjärta, de var inte gjorda samtidigt utan det andra monterades efteråt så de passade ihop.
Jag ska själv göra en när jag får råd! Blir nog namnet+födelsedatum.
Jättefina tatueringar här i tråden! Och alla som postat har inte gjort missen som vissa gör, att bara använda snirkliga versaler, det tycker jag är fult! Gemenerna för gärna vara lite snirkliga (bara de inte överskuggar versalen) men jag tycker inte om då man enbart har väldigt snirkliga versaler.
puffar lite ang teckensnittsfrågan
själv blir det en tatuering på övre underarmen med en fjäril, 2 blommor, och barnens namn med lite kringelikrok streck över alltihop :) Ska bli sååå spännande!
Jag själv som knopat ihop allting från olika tatueringsbilder och gjort om lite så den blir mer personlig :)
www.familjeliv.se/hem/ailie/gallery/phpus4jaa.jpg
vad tycker ni om denna bild?
Och vad tycker ni om teckensnitten?
Jag själv som konstruerat ihop denna med hjälp av typ lite tidningar och många olika tatueringar :D
tror inte jag ska tatuera nu denna månad, är väl säkert rötmånad gånger 10 för fuktigheten ...... dumt å chansa... bättre å vänta till september... eller va tror ni?