namntatuering
Skulle vilja tatuera in mitt barns namn och födelsedatum men vet inte vart eller hur jag vill ha tatueringen. Nån som har nå bra förslag? Eller nån som redan har gjort det och har en bild så ja kan få lite idéer.
Skulle vilja tatuera in mitt barns namn och födelsedatum men vet inte vart eller hur jag vill ha tatueringen. Nån som har nå bra förslag? Eller nån som redan har gjort det och har en bild så ja kan få lite idéer.
Jag har tatuerat in alla mina barns namn plus mitt eget! Klicka in i mitt bildgalleri kan du se två iaf!
Klart att du kan gadda dig nu, inga problem se till att sköta om den bara och alltid ha solskyddsfaktor på soliga dagar!
www.familjeliv.se/hem/ailie/gallery/phprzt2tx.jpg
så ser den ut jag tog inspiration från. Den är ju grymt snygg! även den på övre underarmen..
Jag har lagt in bild på min "namntatuering".
Kika in i mitt galleri
jag har en bild p[ min i mitt galleri kika in om du vill!
Ännu en som ska tatuera sig.. Jag vill ha mina döttrars namn nedåt längs med ryggraden.. Fattar ni hur jag menar?? I nacken tänkte jag ha en stjärna och mellan namnen en mindre stjärna.. Jag skull gärna vilja ha lite fler stjärnor runtom, men hittar inget bra... Nån som vet var man kan hitta, eller nån som har nån idé??
Jättesnygga tatueringar ni andra har!! Är sååå taggad just nu, men livrädd för smärtan! Tänkte jag skulle ha sån där bedövningssalva, det måste ju lindra lite.. *feg*
Ailie: Jag är Helt inne på ditt spår med något "mer" än namnen.
Hummelbumsan: Din tatuering gillade jag jättemycket.
Jag kanske gör en kombination av era.
Jag ska be en vän knåpa ihop några förslag. Hon har designat flera tattoos tidigare. Längtar!