misak skrev 2009-10-01 14:37:48 följande:
VN: Den var snygg, förmodar att den är det i verkligheten också! Vad har ni andra för mediamöbler i vardagsrummet? Hittar inte min batteriladdare till kameran.... typiskt! Tänkte uppdatera bloggen.... Där finns i allafall ett inlägg från igår, alltid nåt!
drommenometthuspalandet.blogspot.comVi har liatorp från ikea och en vit från ellos. Den från ellos är både snyggare och bättre kvalité!
Pums skrev 2009-10-01 18:34:46 följande:
Hej alla! Här är det lugnt på pyssel fronten idag. Har städat, tvättat och planterat om en massa blommor. Känns så skönt att få det gjort. Har sen stått och strykt kökshanddukar som jag lagt på hög i min lilla strykkorg. Måste strykas och pressas på ett särkilt sätt så det blir spikraka rader i linneskåpet. Har en känsla av det är många här inne som är lite kikadana som mig vad gäller sånt....?? Tänkte kolla runt lite på era bloggar för inspiration med gardiner. Men lite svårt att veta under vilka etiketter man ska kolla. Tar tacksamt emot tips pm var jag kan hitta det hos er! Fluffiga: på din blogg finns det inga etiketter? Ska det vara så?
Jo men visst har jag! Ser du inte dem?

Konstigt!
Det beror väl på vilka gardiner du är ute efter... Vi har en Wilma i vardagsrum och kök. Vita hemmasydda linnegardiner (hiss) i hallen uppe och nere, hissgardiner av gamla lakan i tvättstugan, kontoret och vårt sovrum, hissgardiner som jag sytt själv i barnens respektive rum och Vivangardiner i det extra rummet och just nu i vårt sovrum.