• Daggdroppen

Vita Hem

Välkommen till Vita Hem!

Tråden är till för oss som älskar att inreda med vitt som bas.

Här pratar vi inredning, ger varandra goda råd och tips samt pratar av oss om allt mellan himmel och jord.

♥ Varmt välkomna - gamla som nya ♥

♥Mina älsklingar William och Julia♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 18:02
    Trädgårdstråd som många vitahemmare skriver i: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45788158.html
  • Svar på tråden Vita Hem
  • Amelié77

Nu behöver jag verkligen hjälp med planeringen av mitt datarum/pysselrum/gästrum. Har bestämt att det ska vara lantligt och lite shabby också (hade först tänkt ha det lite mer modernt). Det enda jg vet att vi ska ha där är Ikeas Hagalund 2-pers bäddsoffa i vitt. Men hur får jag till ett STORT vinkelarbetsbord och hyllor och förvaring i vit/shabby stil??? Help!

• Pums
    Villa Nordåker skrev 2009-09-29 18:37:41 följande:
    God kväll!Vad händer här då?
    Ja det var lugnt här ser jag!
    Haft svärmor på besök men hon hade bråttom hem så nu sitter jag här och mumsar på glassen som vi aldrig hann fika.
    Har fixat lite pyssel igen, håller på att uppdatera bloggen, snart klart.
  • Prinsessan Leia

suck
    maken på g att bli sjuk Igen
    min mage (har kroniskmagsjukdom) är ur funktion..tar all energi
    vår stora dotter vägrar lyssna, och har utbrott efter utbrott
    Är jag en så hemskt dålig mamma???
    jag som hade såna planer för att få fixat lite här hemma
    nu ser det ut som en rövar kula mest...
    får väl tänka som så att tur det är en dag i morgon med..

• Daggdroppen
    Prinsessan Leia skrev 2009-09-29 19:28:03 följande:
    suck maken på g att bli sjuk Igen min mage (har kroniskmagsjukdom) är ur funktion..tar all energi vår stora dotter vägrar lyssna, och har utbrott efter utbrott Är jag en så hemskt dålig mamma??? jag som hade såna planer för att få fixat lite här hemma nu ser det ut som en rövar kula mest... får väl tänka som så att tur det är en dag i morgon med..
    Kram på dig!

Tja, här händer inte spå mycket. Har bakat en äppelkaka idag.

Har också döpt katungarna. Det blev tillslut Tjatte, Knatten (från Fia och djuren böckerna) och Mimmi. Endast det sistnämna ville jag ha lite att säga till om eftersom det är henne vi ska behålla själva Namnet behöver gå ihop med Maja som morsan heter (katten alltså).