• Daggdroppen

Vita Hem

Välkommen till Vita Hem!

Tråden är till för oss som älskar att inreda med vitt som bas.

Här pratar vi inredning, ger varandra goda råd och tips samt pratar av oss om allt mellan himmel och jord.

♥ Varmt välkomna - gamla som nya ♥

♥Mina älsklingar William och Julia♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 18:02
    Trädgårdstråd som många vitahemmare skriver i: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45788158.html
  • Svar på tråden Vita Hem
  • numberone

meh, det är borta.... hmmm... måste fixa!!!

• Pums

Fluff:
    Visst var det du som undrade hur jag hann med?

Ja, kan säga  så här att första halvåret med barn var JOBBIGT.
    Vår lille hade sömnproblem så det stog härliga till och så lite kolik på det.
    Jag var helt slut och trodde jag skulle gå under.
    Men så för en tid sen insåg jag att jag måste börja prioritera mig själv och mina intressen mer för att jag skulle må bättre. Innan var det bara alla andras behov jag såg till.
    Och vad gillar jag då?
    Jo pyssel och inredning. När jag får tid till det mår jag bra och har nu mer och mer"krävt" den tiden av min man som då får ta lillen.
    Men allt går ju i vågor som sagt men just nu så är jag inne på en hög och snabb våg av ideér som jag förverkligar.

Men det är annat som får stå undan när man håller på. Står tex nu fortfarande i pyjamasbrallor och har inte hunnit fixa mig för dagen.
    Men om en liten srund slutar min man jobba för dagen så då ska jag ta mig en dusch!

• numberone

nu äger jag 2 st vita å en svart septimlampa!! Är sååååå glad...

• Pärla1
    numberone skrev 2009-09-30 12:03:08 följande:
    Åh, vad avis jag blir! Grattis!
  • numberone
    Pärla1 skrev 2009-09-30 12:11:37 följande:
    Åh, vad avis jag blir! Grattis!
    Tackar!!
  • misak
    numberone skrev 2009-09-30 12:03:08 följande:
    Åh grattis, hur bar du dig åt???
  • misak

Hej allihop!

Det har blivit ganska glest med inhopp här på sistone. Barnen har inskolats på förskolan och imorgon börjar jag jobba, jag har verkligen ångest. Lillebror är inte så glad när jag lämnar och storebror tar ut sin ilska här hemma.

Vi har fixat lite mer med barnens rum och lite annat smått o gott. Men jag är i behov av en snygg möbel att förvara alla apparater som dvd-spelare, reciever o cd-spelare i. Tvn sitter på väggen ovanför och jag behöver en snygg förvaring under, men hittar ingen.

Vad har ni för förvaring till alla dessa prylar?