Inlägg från: HannaJennebo |Visa alla inlägg
  • HannaJennebo

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

HannaJennebo skrev 2009-09-14 17:11:06 följande:
    Varsågod =D jag håller på att kolla nu om jag hör bättre, men jag hatar tendberg för det går ju inte att spola!!Vad tyckte du om dagens föreläsningar då?
    *Tandberg menade jag såklart ^^
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-14 17:25:42 följande:
    Fm var seeeeg!! Så sävlig! em var helt ok däremot. rätt intressant, även om man visste det mesta redan.Vad tyckte du?
    Fm visste man ju redan så mycket om, även om jag tyckte att föreläsaren var bra. Jag fick iaf svar på min åldersfråga jag undrat genom hela boken.

Em var intressant men jag har så lite energi på eftermiddagarna så det inte är klokt. Jag lyssnade nog med ett halvt öra. Han svarade iaf på alla mina frågor, innan jag hann ställa dem. Jag sa till resten av gruppen att jag tänkte fråga en sak och sekunderna senare så pratade han om det, så det var ju bra haha. Det ska bli så skönt snart när vi bara har föreläsningar halva dagen.

Har du köpt böckerna till nästa kurs? för alla ska väl läsa global hållbar utveckling?
    Jag fick iaf hem mina idag, den engelska boken verkar ganska lättförståelig men det lär väl märkas när man börjar läsa om den är det eller inte.
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-18 08:10:43 följande:
    ok, tack!Hoppas han lägger ut alla andras resultat idag!
    Det hoppas jag också på för ni sitter jag och väntar *haha*
  • HannaJennebo
    HannaJennebo skrev 2009-09-18 10:05:48 följande:
    Det hoppas jag också på för ni sitter jag och väntar *haha*
    Jag sitter fortfarande och väntar! Är det någon annan som fått sitt resultat? Det är ganska segt att vänta!!!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-18 16:36:55 följande:
    inte heller fått...och nu har han säkert tagit helg...
    Han är inloggad på i´ts iaf! Dessutom är det sagt att det ska koma den här veckan så. Irriterande är det dock!
  • HannaJennebo
    HannaJennebo skrev 2009-09-18 17:53:15 följande:
    Han är inloggad på i´ts iaf! Dessutom är det sagt att det ska koma den här veckan så. Irriterande är det dock!
    Tror han uppdaterar nu för "nyhetsgrejen" på it´s tickar bakåt! och datumet står på den 6:e så :)

Jag hoppas jag får det snart!!!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-18 19:08:24 följande:
    va, tickar bakåt?*hänger inte med*har inte fått nåt än, men jag loggar in o spanar jag med :) hoooooooooppas vi också får besked!!
    Det där som är rött när det kommer något nytt, det är nu grått men det står att det uppdaterades 6/9 kl 20 och andra sekunden ståd det ett annat datum. Men nu är han inte online längre :(

jag som vill ha resultatet idag :(
  • HannaJennebo
    HannaJennebo skrev 2009-09-18 19:10:07 följande:
    Det där som är rött när det kommer något nytt, det är nu grått men det står att det uppdaterades 6/9 kl 20 och andra sekunden ståd det ett annat datum. Men nu är han inte online längre :( jag som vill ha resultatet idag :(
    Hoppade till nyss, det hade kommit något nytt. men jag såg inget nytt :(
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-18 20:00:36 följande:
    nä inte jag hellerusch vad tråk det här är! varför rättar han inte alla först och sen lägger ut dom samtidigt??nu verkar han ju rätta, lägga ut, rätta, lägga ut
    Jag vet inte, det är ju irriterande när man vet att andra fått ju! Annars kunde han väl åtminstone skriva när det kommer upp!
  • HannaJennebo

Gick ut på it´s för att titta föreläsning, nu är stefan online igen! På en Lördag, hmm undrar om man kanske får resultatet idag?!

Snacka om att jag blivit besatt av betyget *asg*

Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad