Sonens flickvän :(
Hur mycket du än vill så kan du inte göra ett skit, shit vad jobbigt det måste vara för ett kontrollfreak som ringer runt och skvallrar med sonens vänner. Och det mindre smarta är att sådant kommer fram förr eller senare, vad tror du din son kommer att tycka om det? Förmodligen dra sig undan från dig ännu mer. Så förloraren blir ju ändå du. Hur du än vänder och vrider på det? Varför inte ge tjejen en chans och försöka för din sons son. Vad är det med mammor och deras söner egentligen? Är själv mamma och kan ärligt talat inte förstå att ni fortfarande inte har klippt navelsträngen! Även om jag inte skulle tycka om min sons fästmö så hade jag gjort allt för att försöka hitta något gemensamt med henne och tycka om henne för min älskade sons skull. Så länge min son är lycklig så är jag som mamma lycklig! Att ringa runt och skvallra och gå bakom sonens rygg, det kallar jag att sjunka lågt! Förstår varför så många har det jobbigt med sina svärmödrar här på familjeliv, vissa kvinnor växer aldrig upp hur gamla de än blir! Fyskäms!